Technologie dla zielonej rewolucji
Konferencja w Tbilisi (1977) osiągnięta w dziedzinie Międzynarodowego Programu Edukacji Ekologicznej (PIEA), koordynowanego przez UnitedI'm a Doctor and Post-Doctor in Forest Engineering. Jestem profesorem w ProfEpt Master's Degreeat Federalnego Instytutu Edukacji w Rondonii w Brazylii (IFRO). Organizacja Narodów Zjednoczonych ds. Edukacji, Nauki i Kultury (UNESCO) i Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska (UNEP), wezwały państwa członkowskie do włączenia dostosowania programów nauczania do ich polityki przydatności dla środowiska. Kroki te mają na celu włączenie wymiaru środowiskowego do ich systemów, w oparciu o zasady przez nie określone. Wśród tych zasad konferencja zaleciła, aby Edukacja Ekologiczna (EE) zrozumiała cały kontekst poziomów edukacji szkolnej i przyjęła globalne ukierunkowanie oraz wyznaczyła szeroką interdyscyplinarną podstawę, z której bierze się pod uwagę współzależność czynników ekologicznych, społecznych, ekonomicznych i kulturowych. Celem studiów jest scharakteryzowanie ekologizacji studiów licencjackich w publicznych instytucjach edukacyjnych. Informacje te zostały uzyskane poprzez ocenę programu nauczania i planów nauczania poszczególnych dyscyplin.