0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Tajniki zarządzania pieniędzmi

(Miękka ze skrzydełkami)

Jak osiągnąć wolność finansową

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Tajniki zarządzania pieniędzmi

Poznaj tajniki postępowania z pieniędzmi – ich zarabiania, inwestowania i mądrego wydawania!
Temat pieniędzy należy do najbardziej pobudzających do myślenia, wywołujących największe emocje i najbardziej dzielących ludzi kwestii na świecie. Napisano niezliczoną ilość książek, artykułów, postów na blogach oraz przemów o tym, czym są pieniądze, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie, oraz na tysiące pokrewnych tematów. Niemniej pomimo nieustannej koncentracji ludzkości na tym zagadnieniu odczucia przeciętnego człowieka w związku z pieniędzmi można scharakteryzować jednym słowem: dezorientacja.
Znany na całym świecie autor bestsellerów i konsultant biznesowy Brian Tracy wprowadzi cię w tajniki postępowania z pieniędzmi – sprawdzane w praktyce i testowane nie od lat, lecz od tysiącleci. Wystarczy, że po prostu przestudiujesz idee opisane w tej książce i zastosujesz je we własnym życiu i działalności biznesowej, a także odniesiesz sukces finansowy.
DZIĘKI TEJ KSIĄŻCE POZNASZ TAJNIKI:
• WYDAWANIA PIENIĘDZY;
• DŁUGU – DOWIESZ SIĘ, JAK SIĘ GO POZBYĆ I ŻYĆ BEZ NIEGO;
• GENEROWANIA DOCHODÓW;
• TWORZENIA BOGACTWA;
• INWESTOWANIA I POMNAŻANIA MAJĄTKU;
• OCHRONY MAJĄTKU;
• BOGACTWA I SZCZĘŚCIA;
• ORAZ WIELU INNYCH RZECZY.
Brian Tracy i Dan Strutzel zajmują się w tej książce zarówno prawami, jak i mitami dotyczącymi pieniędzy. Przyświeca im jeden cel: raz na zawsze skończyć z dezorientacją w kwestii pieniędzy i zaprezentować najważniejsze prawdy na ten temat, żeby każdy człowiek mógł odnaleźć swoją ścieżkę do bogactwa i szczęścia.
***
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji oraz pomaganiu im w rozwoju. Jego celem jest ułatwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata.
DAN STRUTZEL jest prezesem firmy Inspire Productions, byłym wiceprezesem Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych oraz weteranem branży rozwoju osobistego, posiadającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Brian Tracy, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788380873841
  • EAN: 9788380873841
  • Liczba stron: 268
  • Wymiary: 14.0x22.0cm
  • Waga: 0.44kg
  • Tytuł oryginalny: The Science of Money
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

68,38 zł 90,00 zł
Do koszyka

Inżynieria zarządzania programami modernizacyjnymi w siłach morskich Wybrane zagadnienia

Publikacja poświęcona nowoczesnym metodom zarządzania umożliwiającym podejmowanie optymalnych decyzji dzięki wykorzystaniu dostępnych informacji oraz danych, narzędzi do rozwiązywania złożonych zagadnień decyzyjnych oraz przewidywania i oceny poziomu r...
33,98 zł 46,67 zł
Do koszyka

Tajniki bankowości

Współczesna prasa finansowa rozpisuje się na temat danych mówiących o podaży pieniądza. W każdy piątek inwestorzy giełdowi z zapartym tchem czekają na najświeższe informacje z rynku pieniężnego, które często wpływają na poniedziałk...
24,29 zł 29,95 zł
Do koszyka

Nierówne koalicje Liderzy miejscy w poszukiwaniu nowego modelu zarządzania rozwojem

Autorzy analizują uwarunkowania lokalnego rozwoju ekonomicznego. Ukazują znaczącą rolę czynników politycznych i społecznych. Opisują zastosowanie metody stymulacji rozwoju bazującej na wzajemnym oddziaływaniu przywództwa politycznego i lo...
65,97 zł 79,00 zł
Do koszyka

System zarządzania bezpieczną eksploatacją jednostek morskich w zarysie

Publikacja ma na celu przybliżenie praktycznej implementacji Międzynarodowego kodeksu zarządzania bezpieczną eksploatacją statków i zapobieganiem zanieczyszczaniu (International Safety Management Code for the Safe Operation of Ships and for Poll...
60,74 zł 75,00 zł
Do koszyka

Architektura zarządzania procesami i projektami

Przechodzenie od myślenia strukturalnego do myślenia procesowego stworzyło nowe podejście do zarządzania, którego istotą jest podatność na zmiany, elastyczność oraz zwinność działania. Praca coraz częściej jest oparta na projektach i wykonywana ...
273,76 zł
Do koszyka

Przyjęcie elektronicznego zarządzania relacjami z klientem

Książka ta została poświęcona przeglądowi literatury na temat koncepcji innowacji i jej przyjęcia. Doszliśmy do wniosku, że proces adaptacji różni się od procesu dyfuzji i ma na celu określenie uwarunkowań relacji biznes-klient. Relacja ta jest oczywiś...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!