Style uczenia się i ich związek z zespołem wypalenia zawodowego
Cel: Określenie związku między stylami uczenia się a syndromem Burnout u studentów studiów magisterskich w zakresie nauczania i badań w dziedzinie zdrowia UNMSM-2018.Metody: Badanie miało charakter obserwacyjny, opisowo-korelacyjny, prospektywny przekrojowy, dokonano prostego losowego doboru próby, z próbą 95 maestrandos, którego metodą było badanie i techniką kwestionariusz.Wyniki: Styl uczenia się studentów jest refleksyjny (55,8%), pragmatyczny (21,1%), aktywny (15,8%) i teoretyczny (7,4%). Rozpowszechnienie syndromu wypalenia akademickiego było najczęściej łagodne (58,9%), natomiast wypalenie umiarkowane (28%) i brak wypalenia (12,6%). Wniosek: nie ma zależności pomiędzy stylami uczenia się a syndromem wypalenia akademickiego studentów studiów magisterskich, przy czym dominującym stylem uczenia się jest styl refleksyjny i łagodny.