0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategie szachowych mistrzów w biznesie

(Twarda)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,18 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,65 zł
Stan magazynowy:
Średnia liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Strategie szachowych mistrzów w biznesie

Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć „szach-mat” konkurencji.
Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej firmie.

To książka, która pokazuje i przenosi myślenie tytułowych szachowych mistrzów z szachownicy na pole biznesowych rozgrywek. Odnajdziesz tu bezpośrednie i praktyczne porównanie pomiędzy rozwojem firmy i kolejnymi fazami partii szachów. Autor odnosi się do kluczowych elementów, takich jak: planowanie, analiza ryzyka, delegowanie, rozwój umiejętności czy strategie przewagi konkurencyjnej, pokazując, jak aspekty gry w szachy mogą być wykorzystane na rzecz sukcesu w biznesie.

W książce znajdziesz również wywiady z wybitnymi osobistościami świata biznesu. Są to:
   
Przemek Gdański – Prezes Zarządu BNP Paribas Bank Polska
   
Leszek Badurowicz – ekspert psychologii pokera
   
Andrzej Krzywda – założyciel firmy Arkency
   
Marcin Balicki – Prezes Zarządu Millennium Leasing
   
Piotr Nowosielski – założyciel Just Join IT.

Autor przeprowadza głębokie rozmowy z tymi doświadczonymi liderami, odkrywając ich sekrety i tajniki sukcesu, do którego w biznesowych realiach przyczyniło się m.in. strategiczne myślenie wyniesione z królewskiej gry.
Jeżeli poszukujesz inspiracji oraz praktycznych narzędzi – które pozwolą Ci skutecznie prowadzić swoją firmę i osiągnąć sukces – ta publikacja jest dla Ciebie.

Recenzje na okładce:
Gra w szachy wymaga strategicznego i krytycznego myślenia oraz analizy ryzyk i szybkiego podejmowania decyzji, ponieważ przeciwnik nieustannie zmienia swoją taktykę. Czy kompetencje potrzebne do prowadzenia „królewskiej gry” można zastosować w biznesie? Odpowiem krótko – można, a nawet trzeba. I o tym właśnie traktuje książka, którą trzymasz w rękach. A poza kontekstem biznesowym – szachy to świetny sposób na relaks i wyciszenie. Sama odkryłam je niestety dopiero jako dorosła i serdecznie polecam!
Marzena Mielecka, Dyrektor / Senior HR Business Partner, Bank Pekao
Biznes, budowanie strategii czy wreszcie gra w szachy to nie są zagadnienia porywające tłumy. Próżno szukać ludzi, którzy potrafią tłumaczyć meandry tych dziedzin w sposób efektywny, błyskotliwy i trafiający zarówno do laika, jak i znawcy tematu. Michał wskazuje skuteczne rozwiązania pozwalające rozwinąć swoje horyzonty i przełożyć logikę oraz schematy gry na stworzenie podbudowy pod strategiczne myślenie – niezwykle efektywne w biznesie. Podjął się tego niełatwego zadania i osiągnął sukces.
Marcin Kruszewski, prawnik, autor najpopularniejszego profilu prawniczego PrawoMarcina
Michał Kanarkiewicz w swojej książce po raz kolejny udowadnia bezpośredni związek gry w szachy z sukcesem w biznesie… i w życiu. Dla młodych adeptów biznesu to przyspieszony kurs myślenia strategicznego. Dla doświadczonych – okazja do retrospekcji i poszukania analogii w oparciu o swój własny sukces zawodowy. Wiedza autora uzupełniona o doświadczenia ludzi biznesu pozwala spojrzeć na szachy z nowej perspektywy.
Marta Wojtera, Vice-president Global Center, Volvo Group

O autorze:
Michał Kanarkiewicz – uczy tajników strategii i gry w szachy. Konsultant biznesowy, szachista i autor 7 książek. Prowadzi autorski program „Królewska Gra” na Kanale Sportowym. Zremisował w symultanach szachowych: w 2020 roku z dwunastym szachowym mistrzem świata Anatolijem Karpowem, a w 2023 z drużyną super-arcymistrzów pod przewodnictwem Magnusa Carlsena – najsilniejszego szachisty wszech czasów. Pracował dla takich marek jak m.in.: Coca-Cola, PZU, KGHM, ING Bank Śląski, Volvo, EY, PwC, Siemens, L’Oréal, Heineken, UBS, Alior Bank, Bank Pekao, Bank Millennium, mBank, Santander Bank, Warta, Luxmed i Lufthansa.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788396148322
  • EAN: 9788396148322
  • Liczba stron: 284
  • Wymiary: 15.5x21.5cm
  • Waga: 0.67kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

47,33 zł 64,90 zł
Do koszyka

Strategia organizacji

Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił...
456,58 zł
Do koszyka

Identyfikacja możliwych zachowań dyskryminacyjnych i strategie proaktywne

Dyskryminacja w miejscu pracy powoduje znaczne szkody dla wzrostu i rozwoju zarówno pracowników, jak i organizacji. Ogólny problem polegał na tym, że dyskryminacja w miejscu pracy zagraża przedsiębiorstwom i powoduje ryzyko prawne i finansowe. Konkretn...
44,98 zł 59,90 zł
Do koszyka

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji —...
86,83 zł 89,00 zł
Do koszyka

Spółki W jakiej formie prowadzić biznes

Wybór formy prowadzenia działalności gospodarczej to jedna z kluczowych kwestii, jakie trzeba rozstrzygnąć podczas otwierania własnego biznesu. Od tego zależą m.in. późniejszy sposób podejmowania decyzji w firmie, odpowiedzialność ...
48,78 zł 68,00 zł
Do koszyka

Po Zagładzie Praktyki asymilacyjne ocalałych jako strategie zadomawiania się w Polsce (1944/45-1950)

Książka Ewy Koźmińskiej-Frejlak opisuje sposoby radzenia sobie z rzeczywistością po Zagładzie przez polskich Żydów ocalałych z Holokaustu – tych, którzy po wojnie zdecydowali się pozostać w kraju. Wykorzystując obszerny materiał źr&...
24,33 zł 35,00 zł
Do koszyka

II Wojna Światowa Część 3 Jałta po 75 latach strategie sojuszników i wrogów

Książka z Cyklu „Jedynie Prawda Jest Ciekawa", zawiera zapis referatów wygłoszonych podczas Konferencji Historycznej pt.: „II Wojna Światowa - część 3. Jałta po 75 latach, strategie „sojuszników” i „wrog...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!