0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategie rozwoju przedsiębiorstw po kryzysie

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
178,19 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Strategie rozwoju przedsiębiorstw po kryzysie

Kryzys uważany przez wielu za najgorszy od czasów Wielkiego Kryzysu i pierwszy w skali zglobalizowanego świata, osiągnął w 2008 roku światowe systemy finansowe i globalną gospodarkę. Czy ten kluczowy punkt w historii przyniesie nowe zasady dla biznesu? Jak wpłynie to na strategie rozwoju firm? W niniejszym opracowaniu opracowaliśmy badanie oparte na dwóch kluczowych konsekwencjach, które wyszły z tego kryzysu: (1) nowe systemy regulacyjne; oraz (2) nowe postrzeganie praktyki zarządzania przez zainteresowane strony. Oceniamy wpływ, jaki zmiana w środowisku biznesowym może mieć na strategie rozwoju firmy. Stwierdzamy, że koszty zadłużenia, długoterminowe systemy wynagrodzeń kadry kierowniczej oraz niechęć akcjonariuszy do podejmowania ryzyka prawdopodobnie wzrosną w "nowym, normalnym" środowisku biznesowym. Wnioski te przyczynią się prawdopodobnie do powstania nowych punktów odniesienia dla inwestorów finansowych, co pozwoli na dostosowanie oceny wyników firm publicznych´ do nowego zestawu wskaźników. Znalezienie właściwej pozycji firmy na początku nowego otoczenia biznesowego jest kluczowe. Badanie to wesprze nowe benchmarki i wzrok menedżerski w długofalowej perspektywie konkurencyjności i sukcesu firm.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • EAN: 9786202939010
  • Liczba stron: 80
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2020
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

62,23 zł 69,90 zł
Do koszyka

Sedno strategii

Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczn...
65,97 zł 79,00 zł
Do koszyka

Metody oceny form rozwoju kompetencji pracowników

Autorka omawia 10 powszechnie stosowanych form rozwoju kompetencji pracowników takich jak: tutoring, mentoring, coaching, szkolenie, warsztat, trening, konferencja, kongres, seminarium, studia podyplomowe. Wskazuje, jak dopasować konkretne dział...
22,68 zł 30,00 zł
Do koszyka

Sztuka oceniania Motywowanie uczniów do rozwoju

Ocenianie to fundamentalne narzędzie motywacji w procesie uczenia się ucznia. Jeśli spełnić ma swoją diagnostyczną i kształtującą funkcję i przyczynić się do pełnego wykorzystania i rozwoju potencjału każdego ucznia, musi być prowadzone z uwzględnienie...
45,97 zł 58,00 zł
Do koszyka

Analiza finansowa przedsiębiorstw wybranych sektorów

Celem książki jest zaprezentowanie wybranych metod oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw w znaczących sektorach gospodarki, tj. sektorze ochrony zdrowia, budownictwa i transportu, a następnie dokonanie wszechstronnej analizy finansowej ze szczeg&oa...
24,73 zł 39,00 zł
Do koszyka

Wewnętrzny front w Polsce. Łukaszenki wojna informacyjna i kryzys migracyjny na granicy polsko-białoruskiej

Eksperci od Europy Wschodniej nie pozostawiali wątpliwości, że dowiezienie nielegalnych imigrantów nad polską granicę wschodnią było efektem operacji „Śluza”, przygotowanej przez białoruskie służby w celu destabilizacji Polski, Litwy...
33,22 zł 40,00 zł
Do koszyka

Lubię mówić Materiały do terapii opóźnionego rozwoju mowy Część1

Prezentowana publikacja zawiera ćwiczenia dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Pierwsza część Lubię mówić to materiał obejmujący wyrazy dwusylabowe złożone z sylab otwartych (typu „mapa”, „buty”) oraz jednosylabo...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!