0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategic planning models and implementation in Kuwaiti small businesses

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
365,22 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Strategic planning models and implementation in Kuwaiti small businesses

This study aims to detect the impact extent of strategic planning models on Kuwaiti small businesses' success. Strategic planning models play a big role and have a remarkable significance in implementation and usage. This strategy can help small businesses to be able to adapt to internal and external environments. The study deals with success in small businesses. There are many dimensions for the successful business environment that influences many firms. These dimensions are external and internal environment and their factors. This study relies on the analytical descriptive, where a specific questionnaire was designed and distributed for small businesses in Kuwait only. On the other side, the study dealt with two employees for each business focusing on the validity of the managers. The questions are about the importance of strategic planning models, and to figure out if businesses in Kuwait use it as a secondary or main factor in their business/platforms. the received questionnaires were manipulated and analyzed by using the SPSS.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9786203574289
  • Liczba stron: 92
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

102,51 zł
Do koszyka

Small Company Big Crisis

At some point, every small business will face a crisis. When that crisis comes, will you freeze - or flourish?  Global pandemics. Raging bushfires. The death of a loved one. Severe floods. ...
20,98 zł 28,00 zł
Do koszyka

No One Is Too Small to Make a Difference

Over the past 75 years, a new canon has emerged. As humans have driven the living planet to the brink of collapse, visionary thinkers around the world have raised their voices to defend it. Their words have endured, becoming the classics that define th...
154,59 zł
Do koszyka

US Army Small Unit Tactics Handbook Tenth Anniversary Edition

A warrior's handbook that provides a conceptual overview of all relevant topics of small unit tactics every Special Forces soldier ought to be familiar with to be effective on the battlefield. It seeks to define the course of study for the sound dev...
97,92 zł
Do koszyka

Small-Pox

This vintage book contains a treatise on smallpox, an infectious disease that was declared eradicated by the World Health Organization in 1980. The disease was caused by one of two virus variants, variola major and variola minor. Those who survived oft...
342,34 zł
Do koszyka

Strategic Brand Management, 3rd Edition

In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of ...
86,83 zł
Do koszyka

Strategic Thinking and Writing

In today's hyper-connected, dynamic, and ever changing global marketplace, storytelling is the new strategic imperative for organizations that want to achieve and sustain growth. The power of narrative, however, is built upon the foundation of strat...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!