0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Stare media w obliczu nowych, nowe w obliczu starych

W niniejszym tomie autorzy przyglądają się przede wszystkim nowemu radiu, telewizji, prasie i ciągle zmieniającemu nasze życie i podlegającemu wewnętrznym przemianom internetowi. Książka zaczyna się od nakreślenia teoretycznego background'u i proponuje Czytelnikowi podjęcie trudu odpowiedzi na pytania fundamentalne - o cel, jaki powinny realizować współczesne media.

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Literatura popularnonaukowa
  • Redakcja: Joanna Bierówka, Katarzyna Pokorna-Ignatowicz
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375711738
  • EAN: 9788375711738
  • Liczba stron: 220
  • Wymiary: 17.0x23.0cm
  • Waga: 0.35kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

33,83 zł 46,20 zł
Do koszyka

Nowe przestrzenie gospodarcze metropolii

Monografia prezentuje ciekawe podejście do analizy procesów metropolizacji, bazujące na niezwykle bogatych, zróżnicowanych, a często wręcz unikatowych danych, jak w przypadku przestrzeni coworkingowych. (…)Cenne jest ukazanie...
51,01 zł 69,00 zł
Do koszyka

Nowy kosmos

August Strindberg, jedna z najważniejszych postaci europejskiego modernizmu, pisarz, który – zgodnie z określeniem Jana Błońskiego – „podważył fundament dramatu, ale możliwości sceny rozszerzył niemal ad infinitum”, znany...
41,76 zł 59,90 zł
Do koszyka

Bellevue Trzy stulecia medycyny i chaosu w najbardziej znanym szpitalu Nowego Jorku

Szpital Bellevue w nowojorskiej East Side zajmował niegdyś barwne i przerażające miejsce w powszechnej wyobraźni jako zbiorowisko zmasakrowanych ofiar przestępstw, zaciekłych psychopatów, oszalałych z bólu i cierpiących na egzotyczne chor...
31,03 zł 39,00 zł
Do koszyka

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu to praca zbiorowa, w której historycy i krytycy sztuki oraz artyści z różnych ośrodków akademickich w kraju podejmują ważne pytania o sens i rozumienie medium graficzn...
13,73 zł 22,90 zł
Do koszyka

Nowe gry i zabawy dla badaczy przyrody w przedszkolu na świetlicy w szkole

Przyroda stwarza wiele możliwości zabawy i sprzyja nabywaniu ważnych doświadczeń. Spacery, wyjścia do lasu lub całodzienne projekty przyrodnicze zapraszają do odkrywania i podziwiania otaczającego świata. Dzieci potrzebują kontaktu z przyrodą i kochają...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autork...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!