Standardy świadczenia usług w publicznych placówkach służby zdrowia
Niniejsze badania wykazały, że z wyjątkiem Humanity of care, pozostałe standardy świadczenia usług determinują bezpośrednio satysfakcję klienta, w sposób jasny i znaczący wpływając na ogólny poziom zadowolenia wynikający z placówek służby zdrowia. Na punkty niezadowolenia klienta wpływa czas, jaki klienci spędzają na przemieszczaniu się z domu do placówki służby zdrowia, środki transportu wykorzystywane do przemieszczania się z domu do placówki służby zdrowia; na ten wskaźnik wpływają również koszty wynajmu środków transportu, płatności za usługi, czas oczekiwania na usługi, poziom otrzymanej opieki zdrowotnej (czy jest ona dobra czy zadowalająca). Obiekty fizyczne i środowiskowe były atrakcyjne wizualnie, procedura otrzymywania opieki była dobrze zakomunikowana, zapewniono odpowiednie informacje na temat tego, gdzie można otrzymać konkretną usługę, a w różnych punktach poszczególnych oddziałów placówki zdrowotnej znajdują się etykiety.