0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 37 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Socjologia prawa - Antoni Pieniążek - 16 %

Socjologia prawa

Zarys wykładu

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik przedstawia kluczowe zagadnienia z zakresu socjologii prawa. Omawia m.in:dorobek naukowy prekursorów socjologii prawa i ich następcówtradycje i rozw&oacut...
49,27 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Partycypacja społeczna w samorządzie terytorialnym w Polsce i we Francji - Monika Augustyniak

Partycypacja społeczna w samorządzie terytorialnym w Polsce i we Francji

Studium administracyjnoprawne na tle porównawczym

Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
Monografia stanowi analizę pozycji prawnej uczestników społeczności lokalnej oraz jednostek samorządu terytorialnego w procesie wykorzystania poszczególnych instrumentów partyc...
Niedostępny
Zobacz więcej
Prawo i etyka w zawodzie dziennikarza - Outlet - Izabela Dobosz

Prawo i etyka w zawodzie dziennika...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Prawo i etyka w zawodzie dziennikarza - Outlet - Izabela Dobosz

Prawo i etyka w zawodzie dziennikarza - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Seria: MONOGRAFIE
Monografia stanowi wyczerpujące opracowanie problematyki prawnych i etycznych ram zawodu dziennikarskiego. Wolność słowa gwarantowana w Konstytucji jest ograniczana przez liczne bariery prawne oraz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Siedem kultur kapitalizmu - Outlet - Charles Hampden-Turner

Siedem kultur kapitalizmu - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Systemy wartości, zwyczaje, modele kulturowe, zwykłe kojarzone z rozwojem społecznym albo ze sztuką, są również podstawowym składnikiem sukcesu ekonomicznego. Sposób, w jaki członkowi...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Komunikowanie społeczne i media - Mateusz Nieć

Komunikowanie społeczne i media

Perspektywa politologiczna

Autor: Mateusz Nieć
Wydawca: Wolters Kluwer
Prezentowana książka jest jak tygodnik opinii, w którym sąsiadują poważne analizy z krótkimi notkami, informacje przeplatają się z komentarzami, pojawiają się rysunki. Książka została...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znajomi na wagę złota - Outlet - Darren Barefoot

Znajomi na wagę złota - Outlet

Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Wydawca: Wolters Kluwer
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodz...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Outlet - Jacek Szołtysek

Kreowanie mobilności mieszkańców m...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Outlet - Jacek Szołtysek

Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidua...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Kreowanie mobilności mieszkańców miast - Jacek Szołtysek

Kreowanie mobilności mieszkańców miast

Wydawca: Wolters Kluwer
Celem publikacji jest zbadanie, dlaczego ludzie się przemieszczają, w jaki sposób zaspokajają swoje potrzeby w zakresie mobilności, oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy suma indywidua...
Niedostępny
Zobacz więcej
Społeczna gospodarka rynkowa

Społeczna gospodarka rynkowa

Wydawca: Wolters Kluwer
Połączenie efektywności ekonomicznej i sprawiedliwości społecznej oraz wszystkie inne aspekty funkcjonowania społecznej gospodarki rynkowej to tematy szczególnie dziś aktualne. Autorzy...
Niedostępny
Zobacz więcej
Kobiety i ich wpływ na biznes - Alison Maitland

Kobiety i ich wpływ na biznes

Nowa rewolucja gospodarcza

Wydawca: Wolters Kluwer
Książka jest głosem w dyskusji o znaczeniu kobiet w życiu gospodarczym oraz wszechstronną analizą społeczno-kulturową tożsamości płci w aspekcie biznesowym. Autorki twierdzą, że w świetle obecnej s...
Niedostępny
Zobacz więcej
Strategie zarządzania na rynku mediów - Outlet - Lucy Kung

Strategie zarządzania na rynku med...

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Strategie zarządzania na rynku mediów - Outlet - Lucy Kung

Strategie zarządzania na rynku mediów - Outlet

Autor: Lucy Kung
Wydawca: Wolters Kluwer
Poznaj strategie zarządzania takich gigantów medialnych jak: BBC, MTV, Disney, Endemol czy CNN!Książka łączy zagadnienia teoretyczne z praktyką zarządzania w mediach. Poza opisem struk...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Statystyka - Outlet - Larry Gonick

Statystyka - Outlet

Przewodnik MOCNO ilustrowany

Wydawca: Wolters Kluwer
Czy wariancja i odchylenie standardowe kojarzą ci się z jednostką chorobową?Sądzisz, że doświadczenia Bernoulliego to łzawa historia miłosna?Myślisz, że przedział ufności i liczba stopn...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Statystyka - Larry Gonick

Statystyka

Przewodnik MOCNO ilustrowany

Wydawca: Wolters Kluwer
Czy wariancja i odchylenie standardowe kojarzą ci się z jednostką chorobową?Sądzisz, że doświadczenia Bernoulliego to łzawa historia miłosna?Myślisz, że przedział ufności i liczba stopn...
Niedostępny
Zobacz więcej
Socjologia prawa - Antoni Pieniążek

Socjologia prawa

Zarys wykładu

Wydawca: Wolters Kluwer
Podręcznik przedstawia najważniejsze zagadnienia o charakterze teoretycznym z zakresu socjologii prawa. W książce omówiono m.in.:- dorobek naukowy prekursorów socjologii p...
Niedostępny
Zobacz więcej
Historia myśli ustrojowej i społecznej - Outlet - Iwona Barwicka-Tylek

Historia myśli ustrojowej i społecznej - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
Niniejsza publikacja to pierwszy na polskim rynku podręcznik do historii myśli ustrojowej i społecznej - przedmiotu należącego do kanonu programowego studiów drugiego stopnia na kierunku adm...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie w mediach - Outlet - Tadeusz Kowalski

Zarządzanie w mediach - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Zarządzanie w mediach - Outlet - Tadeusz Kowalski

Zarządzanie w mediach - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od medi&oacut...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Zarządzanie w mediach - Tadeusz Kowalski

Zarządzanie w mediach

Książka (miękka)
Niedostępny
Zarządzanie w mediach - Tadeusz Kowalski

Zarządzanie w mediach

Wydawca: Wolters Kluwer
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od medi&oacut...
Niedostępny
Zobacz więcej
Efekt facebooka - Outlet - David Kirkpatrick

Efekt facebooka - Outlet

Książka (miękka)
OUTLET
Niedostępny
Efekt facebooka - Outlet - David Kirkpatrick

Efekt facebooka - Outlet

Wydawca: Wolters Kluwer
W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych p...
OUTLET
Niedostępny
Zobacz więcej
Historia myśli socjologiczno-ekonomicznej - Izabela Justyńska

Historia myśli socjologiczno-ekonomicznej

Wydawca: Wolters Kluwer
Historia myśli socjologiczno-ekonomicznej to łączne ujecie zagadnień socjologicznych i ekonomicznych, zazwyczaj oddzielnie omawianych. Publikacja jest próba odtworzenia w kontekście życia sp...
Niedostępny
Zobacz więcej
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych - Shane Gibson

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

126 narzędzi w walce o pozycję w internecie

Wydawca: Wolters Kluwer
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEMJay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej ksią...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 37 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20