0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 93 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Siła precyzji Jak inżynierowie konstruowali współczesny świat - Simon Winchester - 12 %

Siła precyzji Jak inżynierowie konstruowali współczesny świat

Śrubka, samolot, karabin czy soczewka – do wytworzenia tych i wielu innych otaczających nas przedmiotów potrzebne są precyzyjne narzędzia produkcji i odpowiednie metody pracy. Czy wiem...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
ZAPOWIEDŹ
71,28 zł 81,00 zł
Niedostępny
Zmieniając Japonię - 18 %

Zmieniając Japonię

Jak feminizm i różnorodność wpływają na społeczeństwo
Seria: EX ORIENTE
Eseje zebrane przez Kumiko Fujimurę-Fanselow rzucają światło na wyzwania, ograniczenia i niesprawiedliwości, z którymi borykają się kobiety, społeczność LGBTQ+ oraz mniejszości etniczne. Oso...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
76,18 zł 93,00 zł
Do koszyka
Prawo mediów - Michał Barański - 18 %

Prawo mediów

Wydawca: Wolters Kluwer
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i ...
Książka (miękka)
64,71 zł 79,00 zł
Do koszyka
Dezinformacja Instrukcja obsługi - Katarzyna Bąkowicz - 25 %

Dezinformacja Instrukcja obsługi

Wydawca: CeDeWu
Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak...
Książka (miękka)
50,98 zł 68,00 zł
Do koszyka
Czynniki migracji zarobkowych w świetle emigracji Polaków do Wielkiej Brytanii po akcesji Polski do UE - Michał Schwabe - 18 %

Czynniki migracji zarobkowych w świetle emigracji Polaków do Wielkiej Brytanii po akcesji Polski do UE

Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja porusza tematykę migracji Polaków do Wielkiej Brytanii w latach 2004–2016. Autor analizuje czynniki decydujące o wyborze Wielkiej Brytanii jako kraju docelowego, takie jak m...
Książka (miękka)
97,48 zł 119,00 zł
Do koszyka
Fenomen spółdzielni rolników. - Michał Pietrzak - 19 %

Fenomen spółdzielni rolników.

Pomiędzy rynkiem, hierarchią i klanem
Wydawca: CeDeWu
„Książka stanowi wnikliwe studium poświęcone spółdzielczości rolników (...). Rozważania osadzone zostały w kilku współczesnych nurtach ekonomicznego myślenia - ekonomii n...
Książka (miękka)
79,37 zł 98,00 zł
Do koszyka
Przedsiębiorczość kobiet a działalność podmiotów mikrofinansowych w zróżnicowanych uwarunkowaniach kulturowych - Adriana Przybyszewska - 25 %

Przedsiębiorczość kobiet a działalność podmiotów mikrofinansowych w zróżnicowanych uwarunkowaniach kulturowych

Wydawca: CeDeWu
Tematyka książki związana jest z przedsiębiorczością (kobiet), kulturoznawstwem oraz finansami. Podkreślone zostały globalnie zauważalne problemy, takie jak: rola kobiet w rodzinie, społeczeństwie ...
Książka (miękka)
52,58 zł 70,00 zł
Do koszyka
Jakość życia - 24 %

Jakość życia

Na co masz wpływ
Wydawca: CeDeWu
Książka „Jakość życia - na co masz wpływ" to publikacja przygotowana przez 15 naukowców i praktyków zajmujących się różnymi dziedzinami: biogerontologią, ekonomią, f...
Książka (miękka)
68,50 zł 90,00 zł
Do koszyka
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych - 26 %

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako instrument budowania reputacji i zaufania do instytucji finansowych

Wydawca: CeDeWu
Reputacja i zaufanie są warunkiem koniecznym w działalności tradycyjnych oraz alternatywnych instytucji finansowych, które doko-nują transferu kapitału pieniężnego w gospodarce od deponent&o...
Książka (miękka)
56,37 zł 76,00 zł
Do koszyka
Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy - Agnieszka Piekutowska - 19 %

Imigracja zarobkowa i jej wpływ na rynek pracy

Wydawca: CeDeWu
Migracje międzynarodowe niosą szereg konsekwencji dla państwa przyjmującego, a jednym z obszarów odczuwających skutki napływu obcokrajowców jest rynek pracy. W świetle ograniczonej sk...
Książka (miękka)
61,55 zł 76,00 zł
Do koszyka
Probacja - Andrzej Bałandynowicz - 18 %

Probacja

Resocjalizacja z udziałem społeczeństwa. Konteksty antr...
Wydawca: Wolters Kluwer
Prof. Andrzej Bałandynowicz stworzył teorię zhumanizowanego odwetu kary pozbawienia wolności oraz teorię inkluzyjnej readaptacji społecznej, które stanowią podstawę aksjologiczną polityki kr...
Książka (twarda)
64,80 zł 79,00 zł
Do koszyka
Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie - 13 %

Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Wydawca: CeDeWu
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej ksią...
Książka (miękka)
59,88 zł 69,00 zł
Do koszyka
Krąg ufności - Glen Cooper - 18 %

Krąg ufności

Interwencja wzmacniająca przywiązanie we wczesnych rela...
Książka jest pierwszą pełną prezentacją skutecznego programu wdrażanego w wielu krajach z udziałem dzieci i rodziców, którzy napotykają trudności w sferze przywiązania. Osadzony w naj...
Książka (miękka ze skrzydełkami)
66,23 zł 80,85 zł
Do koszyka
Narracja Teoria i praktyka - 18 %

Narracja Teoria i praktyka

„Narracja" - słowo to coraz częściej pojawia się w środkach masowego przekazu czy w potocznym języku. Gdy jakieś pojęcie staje się słowem kluczem, może być łatwo nadużywane i stracić sw&...
Książka (miękka)
55,71 zł 68,00 zł
Do koszyka
Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych - Karol Korczak - 18 %

Algorytmika w analizach gospodarczych i społecznych

Wydawca: Wolters Kluwer
Celem monografii jest przedstawienie wykorzystania algorytmiki w analizach gospodarczych i społecznych. Omówiono w niej podstawowe zasady projektowania algorytmów. Przedstawiono prakt...
Książka (miękka)
56,44 zł 69,00 zł
Do koszyka
Trendy cywilizacji informacyjnej - Jacek Janowski - 12 %

Trendy cywilizacji informacyjnej

Nowy technototalitarny porządek świata
Wydawca: Wolters Kluwer
Publikacja przedstawia najważniejsze zjawiska związane z informatyzacją życia społecznego. Wskazuje na potencjalne zagrożenia z nią związane, jak np. wycofanie się z życia realnego do świata cyfrow...
Książka (miękka)
51,92 zł 59,00 zł
Niedostępny
Kampanie społeczne w służbie publicznej - Anna Lusińska

Kampanie społeczne w służbie publicznej

Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wyk...
Wydawca: CeDeWu
Książka jest pierwszą dokumentacyjną publikacją i jednocześnie krytyczną refleksją na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 ko...
Książka (miękka)
77,00 zł
Niedostępny
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Michał Makowski - 20 %

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

Zastosowanie i oddziaływanie
Wydawca: CeDeWu
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologic...
Książka (miękka)
71,77 zł 89,99 zł
Niedostępny
Warunki mieszkaniowe gospodarstw domowych w Polsce - Romana Głowicka-Wołoszyn - 19 %

Warunki mieszkaniowe gospodarstw domowych w Polsce

Wydawca: CeDeWu
Zagadnienia poziomu życia ludności oraz nierówności społecznych są obecnie jednym z kluczowych pojęć w polityce i strategiach rozwoju gospodarczego oraz trwałym przedmiotem analiz ekonomiczn...
Książka (miękka)
55,88 zł 69,00 zł
Niedostępny
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości - Honorata Howaniec - 19 %

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Wydawca: CeDeWu
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. S...
Książka (miękka)
68,03 zł 84,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 93 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20