0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Książki: Socjologia

Socjologia to nauka społeczna zajmująca się badaniem funkcjonowania człowieka w społeczeństwie. W jej ramach bada się powszechne normy i reguły i ich wpływ na więzi międzyludzkie. Socjologowie zajmujący się społeczną dynamiką obserwują grupy, takie jak rodziny, wspólnoty oraz śledzą podziały i konflikty.

W kategorii Socjologia księgarni medycznej PZWL znajdą Państwo poradniki, publikacje naukowe i książki popularnonaukowe. Bogata oferta wydawnicza zamieszczona w tej kategorii pozwoli na zgłębienie tematów związanych z socjologią współczesną. Dostępne dla czytelniczek i czytelników są książki traktujące o historii myśli socjologicznej, a także nowoczesne podręczniki dla studentów kierunków społecznych.

W przygotowaniu do kolokwiów i egzaminów pomocne będą teksty dotyczące praktycznego wymiaru nauk socjologicznych. Z pewnością podręczniki do statystyki wraz z ćwiczeniami to potrzebna pomoc dydaktyczna. Bez podstaw statystyki, czy w ogóle badań ilościowych, przeprowadzanie eksperymentów socjologicznych byłoby niemożliwe. Inne jakościowe metody badań społecznych są równie istotne dla adeptów socjologii. W tej kategorii znajdą Państwo wiele pozycji dotyczących eksperymentalnych metod badawczych oraz sposobów ich przeprowadzania.

Księgarnia PZWL w kategorii Socjologia umieściła również teksty humanistyczne z pogranicza socjologii i innych nauk społecznych. Takie podejście pozwala na integrację rozmaitych nauk humanistycznych. Ponadto pokazuje istotną rolę socjologii w kształtowaniu się dyskursu naukowego w ogóle. Publikacje interdyscyplinarne, opierające się źródłowo na socjologicznych zdobyczach badawczych, mogą również posłużyć jako punkt wyjścia do zainteresowania socjologią samą w sobie.

Wśród wielu książek socjologicznych znajdą Państwo również publikacje odnoszące się do najnowszych wydarzeń i procesów. Socjologiczna analiza zjawisk współczesnych pozwala na głębszy wgląd w naturę współczesnego świata.

W szczególności polecamy Państwa uwadze podręcznik Wydawnictwa Naukowego PWN „Jakościowe metody badań społecznych. Podejście aplikacyjne”. Publikacja stanowi przewodnik po badaniach socjologicznych. Z niego czytelnicy i czytelniczki dowiedzą się, w jaki sposób planować i przeprowadzać eksperymenty naukowe. Autorka porusza też zagadnienie interpretacji wyników.

Tę oraz inne teksty z zakresu socjologii znajdą Państwo w księgarni medycznej PZWL. Zachęcamy do śledzenia naszej oferty.

Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Rzetelne dziennikarstwo - Tadeusz Kononiuk - 15 %

Rzetelne dziennikarstwo

Aksjologia i deontologia
Wydawca: Aspra
Monografia Tadeusza Kononiuka jest studium z zakresu etyki normatywnej podsumowującym jego wieloletnie badania dotyczące etyki dziennikarskiej. Jest solidnym dziełem naukowym, podejmującym niezwykl...
Książka (miękka)
38,24 zł 45,00 zł
Do koszyka
Rzetelne dziennikarstwo - Tadeusz Kononiuk - 15 %

Rzetelne dziennikarstwo

Aksjologia i deontologia
Wydawca: Aspra
Monografia Tadeusza Kononiuka jest studium z zakresu etyki normatywnej podsumowującym jego wieloletnie badania dotyczące etyki dziennikarskiej. Jest solidnym dziełem naukowym, podejmującym niezwykl...
Książka (miękka)
38,24 zł 45,00 zł
Niedostępny
Public relations Społeczne wyzwania - Jerzy Olędzki - 24 %

Public relations Społeczne wyzwania

Wydawca: Aspra
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest ...
Książka (miękka)
37,05 zł 49,00 zł
Niedostępny
Etyczne dziennikarstwo - Tadeusz Kononiuk - 24 %

Etyczne dziennikarstwo

Ewolucja deontyczna zawodu
Wydawca: Aspra
Przemiany, jakim podlega zawód dziennikarza od początku XXI w., prowokują wiele pytań wśród badaczy i znawców literatury przedmiotu. Praca nad gromadzeniem, przetwarzaniem i in...
Książka (miękka)
34,02 zł 45,00 zł
Niedostępny
Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Outlet - Krzysztof Stępnik - 40 %

Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Outlet

Wydawca: UMCS
Książka o Macedonii w prasie polskiej lat 1903-1914 podzielona jest na trzy rozdziały, w których przedstawiona została recepcja najważniejszych wydarzeń w tym kraju w kilkudziesięciu dzienni...
Książka (miękka)
OUTLET
20,16 zł 33,60 zł
Niedostępny
Macedonia w prasie polskiej (1903-1914) - Krzysztof Stępnik

Macedonia w prasie polskiej (1903-1914)

Wydawca: UMCS
Książka o Macedonii w prasie polskiej lat 1903-1914 podzielona jest na trzy rozdziały, w których przedstawiona została recepcja najważniejszych wydarzeń w tym kraju w kilkudziesięciu dzienni...
Książka (miękka)
30,24 zł 33,60 zł
Niedostępny
Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Outlet - Krzysztof Stępnik - 40 %

Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Outlet

Wydawca: UMCS
Profesor Krzysztof Stępnik sięgnął do tekstów (korespondencji wojennych, między innymi Filipa Kupczyńskiego, Mieczysława Jełowickiego, Tadeusza Micińskiego, Józefa Lipkowskiego, Kazim...
Książka (miękka)
OUTLET
20,16 zł 33,60 zł
Niedostępny
Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne - Krzysztof Stępnik

Wojny bałkańskie lat 1912-1913 w prasie polskiej Korespondencje wojenne i komentarze polityczne

Wydawca: UMCS
Profesor Krzysztof Stępnik sięgnął do tekstów (korespondencji wojennych, między innymi Filipa Kupczyńskiego, Mieczysława Jełowickiego, Tadeusza Micińskiego, Józefa Lipkowskiego, Kazim...
Książka (miękka)
30,24 zł 33,60 zł
Niedostępny
Profesjonalizacja w dziennikarstwie - Tadeusz Kononiuk

Profesjonalizacja w dziennikarstwie

Między modernizmem a ponowoczesnością
Wydawca: Aspra
Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyzna...
Książka (miękka)
40,50 zł 45,00 zł
Niedostępny
Etyka w polskim public relations - Jerzy Olędzki

Etyka w polskim public relations

Refleksje badawcze
Wydawca: Aspra
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w po...
Książka (miękka)
42,00 zł
Niedostępny
Znaleziono: 10 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20