0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Service Quality and Financial Performance of Hotels

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
377,42 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Service Quality and Financial Performance of Hotels

This book examines the effect of service quality on the financial performance of hotels in Kano metropolis, Nigeria. The main objective is to examine the effect of service quality dimensions (tangibility, reliability, responsiveness, confidence, and communication) on the financial performance of hotels in Kano. The study employed a survey research design on a sample of 348 hotel employees in Kano. Also, regression analysis using SPSS version 18 was used to analyze the data. The result showed that tangibility and communication have a significant effect on financial performance, while, reliability, responsiveness, and confidence have no significant effect. The study concluded that tangibility and communication of service were more significant in explaining the variability of the financial performance of hotels in Kano than reliability, responsiveness, and confidence. It was, therefore, recommended that while trying to revive other dimensions, emphasis should be placed more on the neatness of employees, the attractiveness of hotel rooms, hotel's location, and hotel's outdoor surroundings, to refine the weaker links in Tangibility for improved financial performance.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9786203198638
  • Liczba stron: 104
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

31,49 zł 38,85 zł
Do koszyka

Financial Crisis in Central and Eastern Europe

The financial crisis of 2008–2009 has become the most serious challenge for the Central and Eastern European countries after they had completed the process of post-socialist transformation and became EU members. The negative impacts of the recess...
15,75 zł 36,90 zł
Do koszyka

Quality Management in Construction z płytą CD Tom 8

Ostatni, ósmy tom podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych dotyczy problematyki zarządzania...
39,22 zł 50,00 zł
Do koszyka

Modern technologies in financial advice and personal financial planning

Personal finance and financial advice are an increasingly important discipline in financial sciences, as evidenced by the growing number of research and publications in this field. One of the visible trends is the growing importance of virtualisation o...
84,05 zł
Do koszyka

High Performance Learning

High Performance Learning is written for managers and training professionals. For managers, High Performance Learning will assist you in ensuring that your team gets the most out of internal and external training courses and e-learning programs to hel...
557,28 zł
Do koszyka

Healthcare Quality Management

Healthcare Quality Management: A Case Study Approach is the first comprehensive case-based text combining essential quality management knowledge with real-world scenarios. With in-depth healthcare quality management case studies, tools, activities, and...
74,01 zł
Do koszyka

The Secret Service Of The Confederate States In Europe, Or, How The Confederate Cruisers Were Equipped (Volume Ii)

The Secret Service Of The Confederate States In Europe, Or, How The Confederate Cruisers Were Equipped (Volume Ii) has been considered by academicians and scholars of great significance and value to literature. This forms a part of the knowledge base f...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!