0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

S.O.A.P.

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
63,13 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

S.O.A.P.

S.O.A.P. isn't a book about "how" to sell. There are plenty of those. S.O.A.P. is about "who" should be selling and why that changes everything.


Combining research with real-world examples; S.O.A.P.: Becoming a salesperson that customers trust, exposes the prevailing image of the "ideal salesperson" as an outdated myth that has contributed to over 90% of consumers today stating that they do not like or trust salespeople.


S.O.A.P. reveals the reasons why there is a lack of trust and identifies what it is customers today want from a salesperson. Simply put, the wrong people are in selling and you're going to find out why.


You will also learn why the accepted image of a successful salesperson, as a charismatic and persuasive extrovert, is wrong and who, according to the research and consumer feedback, is actually best suited for a career in selling. These are the salespeople that customers do like and trust. You can become one of them.


With the introduction of the S.O.A.P. model, you will learn a four-step process, complete with specific behaviors, that will transform you, and your sales team, into salespeople that customer like, trust, and want to buy from.


Each step in the S.O.A.P. model is covered in detail, with supporting research and examples, along with a process for implementing the behaviors outlined in the book.


S.O.A.P. is a transformative book. Not only will it forever alter your view of salespeople and selling, it will change how you think about yourself and what you can accomplish in life.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9780578846873
  • Liczba stron: 106
  • Wymiary: 12.7x20.3cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

31,72 zł 49,90 zł
Do koszyka

Lista Kerstena

Już w 1947 roku Światowy Kongres Żydów potwierdził, że Felix Kersten „z narażeniem własnego życia uratował w Niemczech 100 tysięcy osób różnej narodowości, w tym około 60 tysięcy Żydów”. Jednak historia obeszła s...
48,68 zł 59,00 zł
Do koszyka

Unnatural Causes

Meet the forensic pathologist, Dr Richard Shepherd.He solves the mysteries of unexplained or sudden death.He has performed over 23,000 autopsies, including some of the most high-profile cases of recent times; the Hungerford Mass...
25,11 zł 34,90 zł
Do koszyka

Operacja Wyspa

Piąty tom z serii Biuro Detektywistyczne nr 2. Młodzi detektywi Tiril i Olivier znów mają do wyjaśnienia niezwykłą zagadkę... Jest letni dzień, dawno nie było tak ciepło. Tiril i Oliver siedzą na pomoście i odkrywają trzy łódki dryfujące ...
26,98 zł 39,90 zł
Do koszyka

Skuteczna ochrona przed infekcjami i wirusami

W książce znajdziesz szereg badań naukowych na temat stymulacji odporności naturalnymi metodami. Zaprezentowane terapie naturalne skutecznie zwalczają bakterie i wirusy wywołujące choroby, takie jak COVID-19. Ponadto autor – znany lekarz i zwolen...
82,88 zł
Do koszyka

Leadership in Diversity and Inclusion

Now more than ever, it is essential to be an inclusive leader. When it comes to being a modern leader, your ability to manage a diverse team a...
72,58 zł
Do koszyka

How To Write An Inspired Creative Brief, 3rd Edition

Fundamentals on thinking about and writing the creative brief, the first step in the development of advertising creative. The document, and the process of briefing with the creative brief, can make the difference between mediocre creative solutions ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!