Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Praca zawiera obszerne, stosunkowo szczegółowe omówienie kilku kluczowych zagadnień ogólnych, zwłaszcza rozwoju, przedsiębiorczości, instytucji, a obok nich szeregu kategorii odnoszących się do przedsiębiorczości społecznej. Autorka odwołała się do bogatego zasobu literatury, co pozwoliło jej ująć szerokie tło problematyki w aspekcie dynamicznym, historycznym. Ta solidna, podręcznikowa podstawa służy Autorce do analizy empirycznej, która objęła opis instytucjonalnego otoczenia polskiej przedsiębiorczości społecznej.
prof. dr hab. Juliusz Gardawski
Agnieszka Pacut – doktor nauk ekonomicznych, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Współpracuje z Ośrodkiem Badania Gospodarki Społecznej Urzędu Statystycznego w Krakowie. Jej zainteresowania naukowe obejmują: przedsiębiorczość społeczną, organizacje pozarządowe, partycypację społeczną, polityki publiczne, metodologię badań.