0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Restaurant Marketing That Works

(Książka)

Back to the Basics: Before, During & After the Pandemic

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
123,13 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Restaurant Marketing That Works

Do you HOPE your customers remember the great food and service you provided, and PRAY that they return again?

In Restaurant Marketing That Works I'll teach you the FIVE TACTICS of creating a plan that will produce predictable marketing successes with measurable results.

Say goodbye to hopes and prayers and say hello to finally seeing results from your restaurant marketing!

Matt Plapp got his start in digital marketing in the late 90's, building a website from scratch for a family owned business. By leveraging the new online marketplace of websites and chat rooms, the business grew to be one of the region's largest boat and RV dealerships. Matt soon realized that other businesses could directly benefit from his digital marketing expertise, leading him to found Driven Media Solutions in 2008. Through research and analysis of client data, Driven Media Solutions has made the connection between SEO, social media platforms (Facebook in particular), and small business ROI. They can determine what works and what doesn't, in terms that matter to business owners. Helping a client convert a $150 Facebook campaign into $18,000 in sales for three restaurants confirmed that Matt and his team have the expertise to help small businesses take their sales, profits and brands to the next level. Contact Matt at MattPlapp.com to learn what America's Best Restaurants can do for your business!

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781970063813
  • Liczba stron: 86
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

51,29 zł
Do koszyka

The Scars That Have Shaped Me

Twenty-one surgeries by age thirteen. Years in the hospital. Verbal and physical bullying from schoolmates. Multiple miscarriages as a young wife. The death of a child. A debilitating progressive disease. Riveting pain. Abandonment. Unwanted divorce...
48,31 zł
Do koszyka

Affiliate Marketing

This course focuses on aggressively leveraging the power of YouTube to make affiliate sales. Our goal will be to establish a working affiliate apparatus and to make it profitable in as little time as possible.If you've been looking...
267,49 zł
Do koszyka

Innowacje i marketing cyfrowy jako narzędzia zarządzania kryzysowego

Poniższe badania będą analizować, w jaki sposób marketing i innowacje przeszły na platformy cyfrowe, strategie, podejścia, które zostały przyjęte i jak wszystkie te nowe narzędzia, które idą w parze z rozwojem ery technologii, wpływają na wzrost sprzed...
54,93 zł 85,00 zł
Do koszyka

Chopin Complete Works XV Works for piano and orchestra

Najbardziej znana i najpopularniejsza seria wydań utworów Fryderyka Chopina przygotowana przez I. J. Paderewskiego, L. Bronarskiego i J. Turczyńskiego. Zamiarem Komitetu redakcyjnego było jak najwierniejsze oddanie zamysłu kompozytora poprzez si...
67,08 zł
Do koszyka

The Queen of All That Dies (The Fallen World Book 1)

In the future, the world is at war.For the last decade, King Lazuli of the Eastern Empire has systematically taken over the world. No one know...
34,88 zł 52,00 zł
Do koszyka

Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!