0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Promocja usług

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
DOSTĘPNE FORMATY I EDYCJE
ROK WYDANIA
CENA
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Promocja usług

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381022699
  • EAN: 9788381022699
  • Liczba stron: 166
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.28kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

49,27 zł 59,00 zł
Do koszyka

Wybrane instrumenty w doskonaleniu jakości usług

Monografia jest wynikiem doświadczeń autorek w obszarze wykorzystania wybranych instrumentów doskonalenia jakości usług w praktyce gospodarczej. Stanowi odpowiedź na potrzebę pojawienia się na rynku publikacji skierowanej do organizacji usługowy...
56,50 zł
Do koszyka

Techniki fryzjerskie pielęgnacji włosów Podręcznik do nauki zawodu fryzjer technik usług fryzjerskich

Podręcznik do nauki zawodów fryzjer i technik usług fryzjerskich realizujący treści z zakresu części 1 kwalifikacji A.19 (Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności doboru metod i technik pi...
43,90 zł
Do koszyka

Organizacja salonu fryzjerskiego Stylizacja Tom 2 Technik usług fryzjerskich A.23

Zakres: efekty kształcenia wspólne dla zawodów fryzjer i technik usług fryzjerskich PKZ (A.k), PKZ (A.n) oraz kwalifikacji A.23 (Projektowanie fryzur)Podręcznik obejmuje tematy dotyczące: kompeten...
36,98 zł 45,00 zł
Do koszyka

Promocja zdrowia dziś i perspektywy jej rozwoju w Europie

Rozwój promocji zdrowia jako integralnej części zdrowia publicznego poszedł w Europie tak daleko, iż wymaga on znacznie większej niż dotychczas uwagi. Podstawy promocji zdrowia zostały już wielokrotnie publikowane w różnych monografiach i...
52,30 zł
Do koszyka

Zbiór zadań praktycznych. HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych

Praca ze Zbiorem zadań praktycznych pomaga ćwiczyć umiejętności z zakresu kwalifikacji HGT.07. Publikacja porusza zagadnienia związane z formami oraz kategoriami turystyki, usługami turystycznymi, charakterystyką produktu i rynku turystycznego. Kładzie...
422,52 zł
Do koszyka

Jakość usług i satysfakcja klienta

Digitalizacja i automatyzacja stworzyły nieograniczone zależności od usług świadczonych przez branżę telekomunikacyjną. Nastąpił wzrost w połączeniach, sms, gier i aplikacji związanych z Internetem z zależności od usług telekomunikacyjnych.Aby zdobyć u...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!