0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Projektowanie badań naukowych - Outlet

(Miękka)

Metody jakościowe, ilościowe i mieszane

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Projektowanie badań naukowych - Outlet


Bestsellerowy podręcznik Johna W. Creswella umożliwia porównanie trzech podejść badawczych – jakościowego, ilościowego i mieszanego – w jednej książce poświęconej metodologii. Te trzy podejścia autor zestawia ze sobą w procesie badawczym, począwszy od pierwszego etapu założeń filozoficznych aż do pisemnego raportu z badań. Przystępnie napisana książka prezentuje swoje idee w systemie hierarchicznym, dzięki czemu czytelnik może opanować pojęcia od najprostszych do najbardziej skomplikowanych.
Niniejsze wydanie zawiera m.in.: szerokie omówienie zagadnień etycznych, uaktualnione informacje o procedurach badań mieszanych, słowniczek terminologiczny, wyróżnione „wskazówki badawcze” będące owocem 35 lat doświadczeń autora

Dzięki uwypukleniu pewnych wzorów i standardów postępowania badawczego, wspólnych dla badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, a w ich ramach specjalizacje badawcze, a także posługiwania się bardzo różnorodnymi egzemplifikacjami, podręcznik J.W. Creswella jawi się jako „uniwersalne” źródło - materiał do wykorzystania w różnych, często odległych kontekstach edukacyjnych i badawczych. W związku z tym dyrektywy i opisy Creswella mogą być użyteczne zarówno dla socjologów, kulturoznawców, pedagogów, etnologów - antropologów kultury, psychologów, prawników, a także przedstawicieli wielu innych dyscyplin oraz istniejących w ich ramach specjalizacji.
Książkę Johna W. Creswella cechuje, co jest szczególnie ważne w tekstach metodycznych/metodologicznych: zwięzłość formy, konkretność, przejrzystość języka, prezentacja oparta na ujęciach zbiorczych (wspomniane tabele i schematy), wypunktowania analityczne i syntezujące.
Profesor UAM, Dr hab. Jacek Schmidt

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323335399
  • EAN: 9788323335399
  • Liczba stron: 272
  • Wymiary: 16.0x23.0cm
  • Waga: 0.43kg
  • Tytuł oryginalny: Research design
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!