0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Problemy poznawcze diagnozowania ekonomicznego przedsiębiorstw - Outlet

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Problemy poznawcze diagnozowania ekonomicznego przedsiębiorstw - Outlet

Aby badać, poznawać i oceniać kondycję przedsiębiorstw, trzeba je z gospodarki rynkowej względnie wyodrębnić. W przeciwnym razie badanie nie będzie możliwe, gdyż przedsiębiorstwa znajdują się w ciągłym ruchu, zaś elementy strukturalne gospodarki rynkowej mają na nie duży wpływ. Narzędzia, którymi bada się kondycję, występują w postaci mierników, a wynikają z zastosowanej metodologii badania. W tym przypadku metodologią będzie diagnozowanie ekonomiczne, które służy nie tylko określeniu obecnej kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw, ale również poprawieniu funkcjonowania przedsiębiorstw w przyszłych okresach. Można zatem powiedzieć, że na podstawie diagnozowania ex post, programuje się warunki ex ante. W ocenie kondycji ekonomicznej diagnozowanie ekonomiczne posługuje się wieloma metodami badawczymi zaczerpniętymi z innych nauk. W konsekwencji mierniki pozwalające ocenić gospodarowanie przedsiębiorstw występują w systemie diagnozowania ekonomicznego, który poza systemem realnym jest jednym z podstawowych elementów funkcjonalnych. Posługując się odpowiednio dobranymi miernikami, tworząc przy ich pomocy praktyczne modele, stawia się diagnozę, na podstawie której decydent podejmuje decyzje dotyczące całego przedsiębiorstwa.

Należy zatem stwierdzić, że procesy diagnozowania ekonomicznego są służebne przedsiębiorstwom wobec procesów podejmowania decyzji. Dzięki diagnozom a w konsekwencji decyzjom, podjętym na ich podstawie, przedsiębiorstwa uczą się jak funkcjonować w swoim zmiennym otoczeniu.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788378651871
  • EAN: 9788378651871
  • Liczba stron: 282
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.48kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!