Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
Prawnokarne kompetencje jednostek samorządu terytorialnego to zagadnienia niezbyt często poddawane refleksji naukowej, czego dowodem jest niewielka liczba publikacji naukowych z tego zakresu.
Głównym celem badawczym podjętym w publikacji jest poszukiwanie odpowiedzi na pytanie: czy w świetle aktualnie obowiązujących przepisów doszło do wyodrębnienia się nowej dziedziny prawa w postaci samorządowego prawa karnego. Samorządowe prawo karne może być – choć jedynie w ograniczonym zakresie – pewną alternatywą dla formułowanych w ostatnim czasie postulatów wprowadzenia instytucji tzw. sądów pokoju. Ustalenie, iż doszło do wyodrębnienia się samorządowego prawa karnego, wymusza zaś udzielenie odpowiedzi na pytanie, co z tego wynika i po co w ogóle to robić. Ostatnia płaszczyzna analizy polega na ocenie, czy organy administracji samorządowej są odpowiednio przygotowane do tego, by prowadzić postępowania o charakterze represyjnym. Dotyczy to zwłaszcza sytuacji, w których będą zmuszone prowadzić postępowania związane z administracyjnymi karami pieniężnymi albo występować w charakterze oskarżyciela publicznego.