Praktyczność dla zróżnicowanego źródła przychodów w marketingu sportowym
English Premiership, EPL stał się czymś więcej niż tylko ligą dla tych, którzy śledzą mecz piłki nożnej. Stał się sposobem na życie dla tych, którzy podążają za grą, że jest prawdopodobnie jednym z kultowych statusów ze względu na jego silną trwałą atrakcyjność i wzniesienie do kultu przez tych, którzy śledzą mecz. Z "wielką czwórką" drużyn EPL o ogromnym profilu zadłużenia, zdolnych do pełnego uprzemysłowienia niektórych krajów rozwijających się, z miejscowymi kibicami jęczącymi pod coraz wyższymi kosztami uczestniczenia w meczach i kupowania replik, a także z rosnącym popytem na utrzymanie wysokiej konkurencyjności, istnieje potrzeba, aby te kluby przyjrzały się zróżnicowanemu źródłu generowania dochodów. EPL, oznaczony jako "The Greatest Show on Earth", ma około pół miliarda zwolenników z ponad 200 krajów i z tak wielką bazą kibiców, badania nad wykonalnością ich zagranicznych kibiców jako przyszłości i klucza do większych pieniędzy są bardzo mile widziane. Analiza powinna dać osobom zainteresowanym (a nawet profesjonalistom od marketingu sportowego, a także wszystkim, którzy kochają grę w piłkę nożną) lepszą perspektywę poruszanych zagadnień, perspektywy na przyszłość oraz sposób, w jaki można wpłynąć na plany ich rozwiązania.