0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business (Miękka)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
79,00 zł
71,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,90 zł
Stan magazynowy:
Duża ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty5,99 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie9,99 zł
Kurier Poczta Polska11,99 zł
Paczkomaty InPost11,99 zł
Kurier16,99zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie12,99 zł
Kurier Poczta Polska14,99 zł
Kurier19,99 zł
Dodaj do schowka

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane.

„Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych”.
(fragment wstępu)


„Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce”.
dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

„Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało – z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business”.
dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Beletrystyka i literatura faktu »
    2. Literatura faktu
    1. Edukacja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363391232
  • EAN: 9788363391232
  • Liczba stron: 320
  • Wymiary: 15.9x23.5
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Polecamy

Tab1

    Inni Klienci oglądali również

    125,10 zł 139,00 zł
    Do koszyka

    English for Business Professionals

    Podręcznik English for Business Professionals ma charakter wielowymiarowy i umożliwia przyswajanie terminologii specjalistycznej w kontekście różnych dziedzin biznesu. Zawarty w nim materiał koncentruje się na zagadnieniach z obszaru ekonomii, f...
    39,52 zł 45,00 zł
    Do koszyka

    Oczekiwania inflacyjne konsumentów: pomiar i testowanie

    Prezentowana książka zawiera przegląd metod umożliwiających regularną obserwację i analizę oczekiwań inflacyjnych na podstawie konsumenckich danych ankietowych oraz dokonuje oceny użyteczności tych miar we wnioskowaniu makroekonomicznym. Potrzeba pomia...
    24,08 zł 34,00 zł
    Do koszyka

    Operational risk as a problematic triad risk resiurce security business continuity

    This book is a summary of the author’s achievements and his research on the problematic triad "Operational Risk – Resource Security – Business Continuity”, which have regularly been presented in earlier author’s publi...
    97,98 zł 104,90 zł
    Do koszyka

    Market Leader New Elementary Business English Course Book z płytą CD

    Market Leader to profesjonalnie opracowany pięciopoziomowy kurs Business English. Stworzony przy współpracy z „Financial Times”, bazuje na aktualnych i profesjonalnych materiałach. Rozwija sprawności językowe, pogłębia znajomość najw...
    36,78 zł 52,00 zł
    Do koszyka

    Marketing terytorialny

    Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
    66,41 zł 99,00 zł
    Do koszyka

    Angielsko-polski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie

    Angielsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego spowodowała nie tylko p...

    Recenzje

    Dodaj recenzję
    Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
     
    Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
    Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.