Po pierwsze
Bob Lee, autor bestselleru i ekspert zarządzania, oraz Maria Zakrzewski z Great Place to Work w Polsce przedstawiają szeroko zakrojony, a jednocześnie przejrzysty plan budowania wspaniałego środowiska pracy, z zaangażowanymi, osiągającymi świetne wyniki pracownikami, którzy z pasją wykonują swoje zadania. Po pierwsze: zaufanie to przełomowa propozycja dla menedżerów. To poradnik, który – bazując na doświadczeniach ponad dwóch milionów pracowników z osiemdziesięciu krajów – uczy, jak wykorzystać moc zaufania i kierować zespołem w taki sposób, aby osiągać naprawdę znakomite wyniki.
„Wszyscy wiemy, że stworzenie wspaniałego miejsca pracy jest kluczowe w perspektywie długoterminowego sukcesu firmy. Tylko jak menedżerom udaje się to osiągnąć? Książka Boba Lee zawiera szesnaście przejrzystych, zwięzłych zasad oraz sposoby na to, jak je wdrożyć, i tym samym, jak budować zaufanie pracowników we wszystkich rodzajach organizacji”. — Alex Edman, doktor nauk ekonomicznych, London Business School „Po pierwsze: zaufanie to zwięzły, inteligentny poradnik, jak tworzyć wydajne miejsca pracy, charakteryzujące się kulturą zaufania. Każdy menedżer powinien tę książkę przeczytać i często do niej wracać”. — Michael Burchell, ekspert ds. rozwiązań organizacyjnych, McKinsey ' Company