Planowanie strategiczne.
Książka ta rozwija argument, który z jednej strony definiuje istnienie problemów, które wpływają na funkcjonalność Systemu Planowania, a z drugiej strony ciągłe poszukiwanie ulepszeń różnorodnych procesów i podejść metodologicznych, które pozwalają na promowanie Rozwoju Komercyjnego jako zgodnej i spójnej działalności, ukierunkowanej na projektowanie losów firmy. Książka stara się umiejscowić teoretyczną koncepcję planowania, umieszczoną w zintegrowanym systemie, który analizuje funkcjonowanie różnych podmiotów i ich ewolucję w tym procesie administracyjnym. Pozwoli to później na odkrycie problemów metodologicznych w formułowaniu, realizacji i kontroli planu, w celu zaproponowania stworzenia nowej metody, która uwzględnia potrzebę zastosowania "Jakości" do różnych procedur, które przyczyniają się do realizacji planów. Model wymaga wdrożenia mechanizmów aktywnego uczestnictwa wszystkich członków firmy, w celu ułatwienia procesu podejmowania decyzji w drodze konsensusu, zmierzającego do podniesienia poziomu efektywności biznesowej oraz posiadania większej liczby pracowników w firmie.