0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Penalny populizm a media

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Penalny populizm a media

Populizm penalny, który w ostatnich latach opanował tzw. klasę polityczną i media w Polsce, uważany jest za podstawową przyczynę procesu gwałtownego „psucia prawa karnego”, jaki zapoczątkowany został wkrótce po wejściu w życie kodyfikacji karnej z 1997 roku. Niniejsza publikacja stanowi pierwsze w literaturze polskiej monograficzne i kompleksowe opracowanie tej problematyki. Jej szczególnie wartościową cechą jest interdyscyplinarny charakter, łączący analizę z zakresu socjologii prawa i kryminologii z analizą politologiczną i medioznawczą. W tym sensie książka adresowana jest do bardzo szerokiego grona odbiorców, którzy często mają jedynie fragmentaryczną wiedzę i znajomość literatury dotyczącej tej kwestii. Książka przekazuje niejako w pigułce obraz funkcjonowania dzisiejszych polityków i współczesnych mediów. Codzienna obserwacja zjawisk związanych z populizmem penalnym może oczywiście budzić sprzeciw, złość, oburzenie, natychmiastową chęć sprostowania itp., dostarcza jednak niejako „rozcieńczonego” obrazu tego problemu. Dopiero kompleksowe przedstawienie zagadnienia przez pryzmat wypowiedzi polityków i mediów, prezentowane w skondensowanej formie, uświadamia całą grozę sytuacji. Czytając dwa ostatnie rozdziały pracy, można zdać sobie sprawę z degrengolady, jakiej doznał w Polsce w ostatnich latach publiczny dyskurs na temat przestępstwa, przestępczości, przestępcy i polityki kontroli tych zjawisk.
Z recenzji prof. dr. hab. Krzysztofa Krajewskiego

  • Kategorie:
    1. Socjologia
    1. Prawo
    1. Literatura popularnonaukowa
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Politologia, stosunki międzynarodowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788323339861
  • EAN: 9788323339861
  • Liczba stron: 400
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
  • Waga: 0.63kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

39,00 zł
Do koszyka

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu

Hybrydowość w grafice Medium w poszukiwaniu swego czasu i sensu to praca zbiorowa, w której historycy i krytycy sztuki oraz artyści z różnych ośrodków akademickich w kraju podejmują ważne pytania o sens i rozumienie medium graficzn...
39,78 zł 42,00 zł
Do koszyka

Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społeczn...
23,04 zł 35,00 zł
Do koszyka

Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspe...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Content Marketing i Social Media

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. ...
28,63 zł 36,00 zł
Do koszyka

Krajobraz w czasach populizmu i postprawdy

Znakomity zbiór tekstów jednego z najwybitniejszych w Polsce znawców w dziedzinie architektury krajobrazu. Autor opisuje m.in.: pokusy w kształtowaniu krajobrazu, fragmentację przestrzeni, krystalizację postaci miasta, manowce part...
33,47 zł 49,90 zł
Do koszyka

Resortowe dzieci Media

ONE. RESORTOWE DZIECI. Wychowane w rodzinach działaczy i funkcjonariuszy KPP, PZPR. Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, a potem SB. Doskonale ustawione potem w życiu, dzięki koneksjom a potem pieniądzom i „grubej kresce”. Czasem, choć ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!