Książka ta powstała na zapotrzebowanie środowiska akademickiego, zwłaszcza uczelni humanistycznych (pedagogicznych) i informatycznych. Jest adresowana do nauczycieli wszystkich przedmiotów i...
Książka wypełnia swoistą lukę pomiędzy tradycyjną dydaktyką, stającą się coraz bardziej innowacyjną i multimedialną (technologia kształcenia) a dynamicznie rozwijającą się informatyką i jej zastoso...
W niniejszej publikacji więcej uwagi poświęcono etapowi naukowego rozwoju pedagogiki. W tym celu dość szczegółowo omówiono twórczość pedagogiczną Profesora Janusza Gniteckiego,...
Autor uzasadnia potrzebę łączenia szkolnej i pozaszkolnej działalności uczniów, analizuje proces tej złożonej formy dydaktyczno-wychowawczej, omawia sposoby jej scalania oraz prezentuje przy...
Książka, będąca swoistym autobiograficznym studium, ukazuje dorobek metodyczny autora, gromadzony w ponad 50-letniej pracy nauczycielskiej. Autor poszukiwał uniwersalnego, optymalnego paradygmatu e...
17 książka autora, w której ukazał on zarys swojej własnej twórczości pedagogicznej wraz z wizją szkoły XXI wieku. Dlatego publikacja ta ma charakter zarówno wspomnieniowy, jak...
W niniejszej publikacji autor omówił najważniejsze zmiany w szkole dokonane w niej na przełomie XX i XXI w., głownie przez kreatywnych pedagogów metodyków i twórczych na...
Książka, będąca swoistym autobiograficznym studium, ukazuje dorobek metodyczny autora, gromadzony w ponad 50-letniej pracy nauczycielskiej. Autor poszukiwał uniwersalnego, optymalnego paradygmatu e...
Książka wypełnia swoistą lukę pomiędzy tradycyjną dydaktyką, stającą się coraz bardziej innowacyjną i multimedialną (technologia kształcenia) a dynamicznie rozwijającą się informatyką i jej zastoso...
Książka poświęcona jest dydaktyce kształcenia zdalnego. Powstała w odpowiedzi na wzrost zainteresowania rozwojem nowoczesnych metod nauczania, które powinny być w większym niż dotąd stopniu ...
Książka poświęcona jest dydaktyce kształcenia zdalnego. Powstała w odpowiedzi na wzrost zainteresowania rozwojem nowoczesnych metod nauczania, które powinny być w większym niż dotąd stopniu ...