W niniejszej publikacji więcej uwagi poświęcono etapowi naukowego rozwoju pedagogiki. W tym celu dość szczegółowo omówiono twórczość pedagogiczną Profesora Janusza Gniteckiego,...
Kompetencje komunikacyjne dzieci w okresie późnego dzieciństwa w aspekcie rozwojowym Problematyka podjęta w pracy mieści się w przestrzeni zainteresowania nauk humanistycznych i społecznych,...
Kompetencje komunikacyjne dzieci w okresie późnego dzieciństwa w aspekcie rozwojowym Problematyka podjęta w pracy mieści się w przestrzeni zainteresowania nauk humanistycznych i społecznych,...
Autor uzasadnia potrzebę łączenia szkolnej i pozaszkolnej działalności uczniów, analizuje proces tej złożonej formy dydaktyczno-wychowawczej, omawia sposoby jej scalania oraz prezentuje przy...
W monografii podjęto rozważania nad najmłodszym dzieciństwem – od urodzenia do trzeciego roku życia. Zostały one skoncentrowane wokół indywidualnych potrzeb, preferencji i możliwości d...
Książka, będąca swoistym autobiograficznym studium, ukazuje dorobek metodyczny autora, gromadzony w ponad 50-letniej pracy nauczycielskiej. Autor poszukiwał uniwersalnego, optymalnego paradygmatu e...
17 książka autora, w której ukazał on zarys swojej własnej twórczości pedagogicznej wraz z wizją szkoły XXI wieku. Dlatego publikacja ta ma charakter zarówno wspomnieniowy, jak...
Autorka zwraca uwagę na bogactwo związków frazeologicznych występujących w języku, ich inspirujące i interesujące źródło. Każdy język pełen jest stałych połączeń wyrazowych, któ...
Autorka zwraca uwagę na bogactwo związków frazeologicznych występujących w języku, ich inspirujące i interesujące źródło. Każdy język pełen jest stałych połączeń wyrazowych, któ...
W niniejszej publikacji autor omówił najważniejsze zmiany w szkole dokonane w niej na przełomie XX i XXI w., głownie przez kreatywnych pedagogów metodyków i twórczych na...
Książka, będąca swoistym autobiograficznym studium, ukazuje dorobek metodyczny autora, gromadzony w ponad 50-letniej pracy nauczycielskiej. Autor poszukiwał uniwersalnego, optymalnego paradygmatu e...