Osiągnięcia w zakresie odczytywania danych
Praca ta wynika z niskich wyników uzyskanych w ocenach spisowych, w których zauważono, że mają one trudności ze zrozumieniem i interpretacją czytanego tekstu. Celem tego projektu jest posiadanie nauczycieli, którzy stosują innowacyjne strategie rozumienia tekstów narracyjnych na poziomie inwazyjnym. Strategie te są nauczane aż do osiągnięcia samodzielnych czytelników, którzy kontrolują ich własne rozumienie. Przy jego budowie bierze się pod uwagę kilka etapów, takich jak Opracowanie matrycy SWOT oraz badania wspierające postawiony problem i jego rozwiązanie. Ponadto składa się z dwóch części, z których pierwsza to ramy koncepcyjne, w których rozważa się wkład naukowców w zrozumienie czytania, a druga to projekt innowacyjny. Jeśli chodzi o wyniki, przeszkoliliśmy nauczycieli, którzy stosują innowacyjne strategie rozumienia tekstu pisanego, doskonalą swoją praktykę pedagogiczną i wdrażają w swoich klasach materiały bibliograficzne tekstów narracyjnych. Podobnie, udaje nam się przezwyciężyć wyżej wymienione problemy i poprawić wyniki w zrozumieniu czytania, promując tworzenie strategicznych czytelników.