0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Obviously Awesome

(Książka)

How to Nail Product Positioning so Customers Get It, Buy It, Love It

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
83,49 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Obviously Awesome

You know your product is awesome—but does anybody else? Forget everything you thought you knew about positioning. Successfully connecting your product with consumers isn’t a matter of following trends, comparing yourself to the competition or trying to attract the widest customer base.

So what is it? April Dunford, positioning guru and tech exec, will enlighten you.

Her new book, Obviously Awesome, shows you how to find your product’s “secret sauce”—and then sell that sauce to those who crave it. Having spent years as a startup executive (with 16 product launches under her belt) and a consultant (who’s worked on dozens more), Dunford speaks with authority about breaking through the noise of a crowded market.

Punctuated with witty anecdotes and compelling case studies, Dunford’s book is at once entertaining and illuminating. Among the invaluable lessons you’ll learn are:

-    The Five Components of Effective Positioning
-    How to instantly connect an audience to your offering’s value
-    How to choose the best market for your products
-    How to use three distinct styles of positioning to your advantage
-    How to leverage market trends to help buyers understand why making a purchase is important right now

Whether you’re an entrepreneur, marketer or salesperson struggling to bring inventive products to market, Dunford’s insights will help you find your awesome, so that your customers can too.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781999023003
  • Liczba stron: 202
  • Wymiary: 14.0x21.6cm
  • Data premiery: 01.01.2019
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

36,51 zł
Do koszyka

Awesome Jokes That Every 8 Year Old Should Know!

What has a bottom at the top? Your leg! What's worse than getting your hair cut by a monkey? A close shave with a gorilla! What does a man with two left feet wear?
34,71 zł
Do koszyka

Awesome Jokes That Every 6 Year Old Should Know!

How does a mouse feel after a bath?Squeaky clean!How do you catch a squirrel?Climb a tree and act nuts!What kind of key opens a banana?A monkey!What do you call a ...
34,59 zł
Do koszyka

Awesome Jokes That Every 5 Year Old Should Know!

What do you call a puppy in the rain?A soggy doggy!Why do giraffes have long necks?Because they have smelly feet!Which snack always make you jump?POP-corn!What did the w...
111,25 zł
Do koszyka

BECOMING AN AWESOME PRODUCT OWNER

Becoming an Awesome Product Owner is a book for Agile Product Owners, Product Managers, Product Leaders, Scrum Masters and anyone else trying to find answers in the confusing world of Agile. The book will ...
78,40 zł
Do koszyka

Obviously, Actually

Steve Cunnigham has fearlessly conquered some of the smallest hills in North Yorkshire during good weather, including one giant described in the Hikers' Compendium of Easy-Peasy Paths as 'only just high enough to be included'.His wife Danniel...
36,72 zł
Do koszyka

Awesome Jokes That Every 9 Year Old Should Know!

Which dog always wins the race?The one with the comfortable lead!How do angry people tie their shoes?With a crossbow!What's big, purple and smells horrible?A mons...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!