0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

(Twarda)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.

Z recenzji prof. Janusza Kleinroka

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
    1. Stomatologia i ortodoncja
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375631647
  • EAN: 9788375631647
  • Liczba stron: 198
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.47kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

80,99 zł 89,00 zł
Do koszyka

Endokrynologia ginekologiczna 2 W gabinecie lekarza specjalisty

Ósmy numer z cyklu „W gabinecie lekarza specjalisty” pod redakcją naukową prof. dr hab. n. med. Piotra Laudańskiego, skierowany do praktykujących ginekologów-położników i endokrynologów, jest poświęcony wybranym zagadnieniom endokrynologii ginekol...
30,43 zł 40,90 zł
Do koszyka

Gabinet z widokiem na może

Elitarna szkoła dla chłopców. Stosujący nowatorskie metody wychowawcze dyrektor. Sześciu dwunastolatków i trzynastolatek, za którym tamci gotowi byliby skoczyć w ogień.Kiedy niewinna wyprawa do lasu przyjmuje nieoczekiw...
50,71 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
141,96 zł 169,00 zł
Do koszyka

Kardiologia w gabinecie lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej

Treść podręcznika została ułożona zgodnie z programem specjalizacji z medycyny rodzinnej. Stanowi wybór użytecznych i ważnych zagadnień często spotykanych w praktyce lekarza rodzinnego. Kompendium wiedzy z kardiologii przydatna dla lekar...
105,78 zł 129,00 zł
Do koszyka

Niezbędnik stomatologiczny Zbiór zadań dla studentów stomatologii Część 1

Publikacja Niezbędnik stomatologiczny. Zbiór zadań dla studentów stomatologii (cz. I) została przygotowana przez Aleksandrę Simińską, lekarza dentystę. Książka ma na celu utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy już zdobytej. Zaprezentowany zb...
261,87 zł
Do koszyka

Marketing relacji z klientem a utrzymanie klienta w banku wiejskim

Celem niniejszego opracowania było określenie relacji pomiędzy marketingiem relacji z klientem a utrzymaniem klienta wśród 167 aktywnych posiadaczy rachunków depozytowych na żądanie w banku wiejskim w Panabo oraz zaproponowanie programu interwencji. St...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!