0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Narysuj swoje myśli

(Miękka)

Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Narysuj swoje myśli

Galeria sprzedanych pomysłów

Graficzne przedstawienie idei
Wykorzystanie wrodzonych predyspozycji zmysłu wzroku
Najważniejsze biologiczne narzędzia myślenia wizualnego
Sześć podstawowych modeli rysunków -- kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego

Pomysł dobrze rozrysowany to połowa drogi do sukcesu!

Rysujesz od zawsze i przy każdej nadarzającej się okazji -- wszystko zaczęło się od dzieł wykonywanych świecowymi kredkami. Dziś również często tworzysz: szkic mapy dojazdu do dentysty, serce ze strzałą, kreślone palcem na piasku, bazgroły na marginesach notatek szkoleniowych. O ile łatwiej jest przekazać skomplikowaną treść za pomocą zaledwie kilku kresek! A teraz wyobraź sobie, że każdy biznesowy problem można przedstawić jaśniej za pomocą rysunku.

Wszyscy rodzimy się z talentem do myślenia wizualnego -- nie próbuj przekonywać, że nie potrafisz rysować! Już Michał Anioł powiedział: "Umiejętność rysunku jest źródłem i istotą samego malarstwa, rzeźby i architektury, i wszelkiego przedstawienia podpadającego pod zmysły. (...) Rysownik, który stanie się panem tej umiejętności, ma w rękach skarb nieoszacowany". Jednak my nie wymagamy aż takiego mistrzostwa -- wystarczy, że potrafisz narysować kwadrat, strzałkę, ludzika. Zastanawiasz się pewnie, jak to działa? Popatrz na przykład Herba Kellehera. Głowił się on, w jaki sposób pokonać linie lotnicze funkcjonujące według modelu tradycyjnego. W pewnej chwili chwycił za długopis i serwetkę. Narysował trzy kropki, reprezentujące Dallas, Houston i San Antonio. Dodał trzy proste strzałki, symbolizujące bezpośrednie połączenia lotnicze między tymi miastami. Nie tylko rozwiązał w ten sposób swój problem, lecz również zapewnił sobie doskonały sposób przekonania do swojego pomysłu klientów i inwestorów.

Właściwie wykorzystany prosty rysunek na zwykłej serwetce może okazać się potężniejszy niż Excel czy PowerPoint. Może pomóc nam skrystalizować pomysły, myśleć nieszablonowo i przekazywać wyciągnięte wnioski w taki sposób, aby inni ludzie chwycili je w lot.

Sprawdź, czy reprezentujesz osobowość czarnego pióra, czy żółtego zakreślacza. A może jesteś czerwonym długopisem?
Zdobądź MBA z myślenia wizualnego.
Naszkicuj swój sukces!

  • Kategorie:
    1. Dla pacjenta
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788324621705
  • EAN: 9788324621705
  • Liczba stron: 320
  • Wymiary: 14.0x21.0cm
  • Waga: 0.38kg
  • Tytuł oryginalny: The back of napkin
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

23,83 zł 34,90 zł
Do koszyka

Jak nie krzyczeć na swoje dziecko

„Jak nie krzyczeć na swoje dziecko” to szczera i pełna empatii, ale i praktyczna książka, która pomaga nam poradzić sobie z uczuciami desperacji i gniewu, by szlag nas nie trafiał, i byśmy byli bardziej obecnymi i pozytywnymi rodzica...
15,48 zł 19,95 zł
Do koszyka

Problem racjonalności w polskiej myśli ekonomicznej

Autor przedstawił ewolucję poglądów na temat racjonalności w polskiej teorii ekonomii od drugiej połowy XVIII w. do ostatniej dekady wieku XX. Ponieważ tradycyjne ujęcie racjonalności, wg autora, nie odpowiada wyzwaniom współczesnej gospo...
44,18 zł 56,00 zł
Do koszyka

Miejsce geopolityki w polskiej myśli politycznej XIX i XX wieku

Najszerszym kontekstem pracy Rafała Juchnowskiego stała się prezentacja polskiej myśli politycznej. Została ona ukierunkowana przez odwołanie się do interpretacji geopolitycznej jako zasadniczego wątku. (…) Swoistym punktem wyjścia stał się &bdq...
43,68 zł 64,60 zł
Do koszyka

Jedz zgodnie z typem swojego stanu zapalnego

Zdaniem specjalistów przewlekłe stany zapalne stanowią jedną z przyczyn rozwoju chorób autoimmunologicznych. Poza tym zwiększają ryzyko chorób układu pokarmowego i układu krążenia, a także powodują zaburzenia hormonalne. Jak zlikwi...
29,03 zł 44,90 zł
Do koszyka

Dobrze się myśli literaturą

"Dobrze się myśli literaturą to zbiór esejów" o praktykowaniu wiary w literaturę, rozumianą jako konieczność mówiącego człowieka. Ryszard Koziołek przekonuje, że ilekroć próbujemy coś wyjaśnić, porozumieć się z inn...
23,42 zł 34,90 zł
Do koszyka

Dziewczynka która nie lubiła swojego imienia

Oto opowieść o pomysłowej, zdolnej i odważnej dziewczynce ze Stambułu. Wszystko w jej życiu układałoby się wspaniale, gdyby nie jej nietypowe imię. Dlaczego rodzice nie nazwali jej Różą albo Jaśminą, tylko wybrali dla niej imię… Pelargoni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!