0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nadaj życie marce,

(Miękka ze skrzydełkami)

czyli jak stworzyć skuteczną komunikację

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,06 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

40,90 zł
Stan magazynowy:
Średnia liczba
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Nadaj życie marce,

Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana
Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ? a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są:
* zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.)
* znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy
* najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem
Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788383225012
  • EAN: 9788383225012
  • Liczba stron: 224
  • Wymiary: 14.0x20.8cm
  • Waga: 0.53kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,76 zł 44,90 zł
Do koszyka

Hordubal Meteor Zwyczajne życie

Karel Čapek (1890-1938) - jeden z najwybitniejszych czeskich pisarzy XX-lecia międzywojennego i chyba obok Jaroslava Haška najbardziej znany w świecie. Sławę przyniosły mu katastrificzny dramat RUR (Rossum's Universal Robots), fantastyczno-nauko...
58,47 zł 70,30 zł
Do koszyka

Życie i wczasy 2012-2017

Tworzę komiksy autobiograficzne. Inspirują mnie moi przyjaciele i znajomi, rodzina, związki, podróże i inne doświadczenia. Komiksy rysuję od wczesnego dzieciństwa, a na dobre wsiąkłam w nie w okolicach 2012 roku, w ostatnich latach studió...
30,18 zł 45,00 zł
Do koszyka

Skandaliczne Życie Modelek

Niecenzurowana opowieść o życiu modelek. Ich konta w mediach społecznościowych obserwowane są przez tysiące osób. Podpisują kontrakty na wielomilionowe kwoty. Ich twarze są dla nas symbolem największych marek modowych. O ich pracy marzy prawie k...
37,28 zł 39,90 zł
Do koszyka

Życie ze złością

Każdy z nas od czasu do czasu się złości. Złość – jak wszystkie emocje – jest potrzebna i naturalna, a nawet pożyteczna. Wskazuje, że coś jest dla nas ważne, trudne lub bolesne, pomaga zauważyć niezaspokojone potrzeby, a także informuje, że...
32,21 zł 49,00 zł
Do koszyka

Drugie życie Mahometa

Kiedy w roku 632 naszej ery Mahomet umierał w ramionach swojej młodej żony A’iszy, zaczęło się jego drugie życie: życie w legendzie. Wprawdzie było to życie dalekie od jakiejkolwiek prawdy historycznej, to jednak nie przestaje ono poruszać wyobra...
55,20 zł 69,00 zł
Do koszyka

Sukces polskich marek kosmetycznych Piękne historie

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie to wyjątkowa opowieść stworzona z dziesięciu rozmów z założycielami, właścicielami i prezesami najważniejszych firm kosmetycznych w Polsce. Rozmówcy wprowadzają Czytelnika w świat nie t...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!