0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Modele biznesu gospodarstw agrowinnych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2017

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Daria Hołodnik

  • Wydawca: CeDeWu

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Modele biznesu gospodarstw agrowinnych

Koneserzy wina mawiają, że „wino prawdę Ci powie" (in vino veritas), co z perspektywy menedżerskiej może oznaczać, że w „smaku" wina zawarte jest podejście do prowadzenia biznesu winiarskiego. Degustacja jako kluczowa usługa w drodze do sukcesu, powinna przypominać udział w „misteriach bachusowskich", a więc przebiegać zgodnie ze sztuką ceremonii, celebracji i rytualizacji konsumpcji wina. Dlatego im bardziej usługa degustacyjna jest zorientowana na kreowanie zmysłowych i pochłaniających doświadczeń dla agroturysty, tym więcej przepływów wiedzy jest zakodowanych w modelu biznesu gospodarstwa agrowinnego. Podczas konwersacji z winiarzem klient powinien pozyskać podstawową wiedzę z zakresu nauki o winie (enologii), przekazywanej w formie „wielkich narracji" nt.:
• filozofii wina (koncepcji znaczenia wina w życiu człowieka),
• wiedzy technologicznej (orientacji manualnej, zmechanizowanej, ekologicznej),
• tajników produkcji wina (metodach winifikacji),
• szczepów, gatunków i roczników (podstaw typologii win),
• kompozycji i faktury wina („poetyckie" opisy walorów smakowych wina),
• doboru dań do wina (rekomendacje win równoważących spożywany posiłek).

Na podstawie autorskich badań, przeprowadzonych w renomowanych, benchmarkingowych regionach agroturystyki winnej, m.in. w Alzacji i na Morawach, przedstawiane w książce modele biznesu gospodarstw agrowinnych pokazują zarówno procesy, procedury, narzędzia i narracje funkcjonowania gospodarstw agrowinnych, jak również najlepsze praktyki współpracy w tworzeniu szlaków winnych (projektowania „wędrówek" dla agroturystów). Proponowane zalecenia i rekomendacje są szczególnie przydatne dla rozwoju gospodarstw agrowinnych oraz enoturystyki w Polsce.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788375567953
  • EAN: 9788375567953
  • Liczba stron: 162
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.27kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

15,05 zł 21,00 zł
Do koszyka

E-biznes

W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna ...
65,97 zł 79,00 zł
Do koszyka

Wywiad i analityka w biznesie

Książka stanowi cenne źródło wiedzy dla wszystkich pracowników przedsiębiorstw (głównie jednak wykonujących obowiązki w zakresie wywiadu i analityki) oraz osób zatrudnionych w organach administracji rządowej oraz samorządowe...
75,80 zł 103,60 zł
Do koszyka

Honda Civic modele 2001-2005

Bogato ilustrowany, fachowy poradnik o samochodach osobowych Honda Civic produkowanych od 2001 do 2005 roku, wyposażonych w silniki benzynowe o pojemności 1,4 i 1,6 dm3 oraz wysokoprężny 1,7 CTDI, w wersjach nadwozia hatchback 3- i 5- drzwiowej (VII ge...
260,95 zł
Do koszyka

Predictive Model focused on Number Portability

A predictive model is presented by means of the Excel application, developed under the parameters of need of the company Tigo Colombia Mobile. The model is responsible for responding efficiently based on monthly projections regarding number portability...
377,13 zł
Do koszyka

Model Kaizen dla efektywności w ekwadorskich instytucjach publicznych

Kaizen" to narzędzie, pierwotnie stosowane przez Toyotę, do promowania ciągłego doskonalenia systemu produkcyjnego. Obecnie jest on używany na całym świecie przez różne organizacje, które dostosowały go do swoich potrzeb i zwyczajów. Podejście w sektor...
613,53 zł
Do koszyka

Maturity Model for Software Product Quality

The quality of software products is now considered to be an essential element in business success. The software industry has for many years been putting considerable effort into trying to improve the quality of their products and the main focus up ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!