0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Merchandising

(Miękka)

Projektowanie przestrzeni sklepu

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Merchandising

Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzia, które pomogą im odnieść sukces. Analizując przedstawione w tej książce studia sklepów, specjalne wykresy oraz przykłady najciekawszych ekspozycji z różnych miejsc świata, przyszli wizualni merchandiserzy dowiedzą się, jak umacniać wizerunek marki oraz zachęcić klientów do dokonywania zakupów.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Pozostałe książki
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788321345864
  • EAN: 9788321345864
  • Liczba stron: 208
  • Wymiary: 22.0x28.0cm
  • Waga: 0.96kg
  • Tytuł oryginalny: Visual merchandising
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

30,76 zł 42,00 zł
Do koszyka

Historia wizualna

Książka wydana wspólnie z Niemieckim Instytutem Historycznym w Warszawie jako 25 tom serii Klio w Niemczech„Historia wizualna” definiowana jest na wiele sposobów. W tej książce oznacza nowe możliwości uprawiania hi...
26,48 zł 32,90 zł
Do koszyka

Zoo zimą

Rok 1996. Hamaguchi, młody chłopak, przyjeżdża do Kioto, gdzie zatrudnia się w niewielkim zakładzie tekstylnym. Wolne chwile spędza z dala od kolegów z firmy – rysując zwierzęta w zoo. Jednak jego w miarę ułożone życie zakłóca niepo...
20,16 zł 26,90 zł
Do koszyka

Wielka rozkmina: chłopak czy dziewczyna? #1

Kazuma postanawia na poważnie pomyśleć o swoim życiu uczuciowym i poszukać sobie dziewczyny, ale w dniu rozpoczęcia roku akademickiego znajduje tylko guza. Na szczęście pomaga mu piękna jak anioł nieznajoma. Odzyskawszy przytomność, Kazuma postanawia p...
14,84 zł 24,90 zł
Do koszyka

Maksymilian Gierymski Malarstwo

Twórcą prezentowanym w kolejnym minialbumie z serii Malarstwo jest Maksymilian Gierymski (1846–1874) – malarz i rysownik, powstaniec styczniowy, starszy brat Aleksandra – również malarza. Był przedstawicielem tzw. szkoły...
86,83 zł
Do koszyka

Store Design and Visual Merchandising, Second Edition

The creative and science-driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. In the newly revised and expanded edition of this book, you will learn some of the shopper marketing secrets...
166,27 zł
Do koszyka

Online Visual Merchandising

Over the last years the online trade is growing rapidly. Web stores are selling more and more goods and the principles of merchandising are finding new soil for further development. We are witnessing an online technological boom of web stores and espec...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!