0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Autor: Łukasz Wojtkowski

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Mediatyzacja polityki. Amerykańska kampania prezydencka 2008

Głównym tematem podejmowanym w książce jest proces mediatyzacji polityki podczas amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku i właśnie z nim związana jest podstawowa hipoteza badawcza: media masowe w relacjach z polityką zdobywają pozycję centralną i od nich w większym stopniu zależy, jak te stosunki przebiegają. Chcąc rozbudować to założenie, można wskazać kilka hipotez pomocniczych, które pozwolą na uzyskanie pełnego obrazu mediatyzacji polityki. Po pierwsze, wpływ mediów masowych na system polityczny jest największy na poziomie struktur systemu, co znajduje później odzwierciedlenie w ich funkcjach. Po drugie, media wprowadzają własną logikę – medialną – w funkcjonowanie systemu politycznego, który – dążąc do medialnej obecności – działa według tych „wytycznych”. Po trzecie, media – posługując się określonymi stylami i tematami relacji – konstruują medialną rzeczywistość polityczną, z której społeczeństwo czerpie wiedzę na temat polityki.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-231-2888-5
  • Liczba stron: 248
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wykaz skrótów / 9
Wprowadzenie / 11
1. Założenie wstępne – tezy / 11
2. Kategorie analityczne / 13
3. Struktura książki / 17
4. Metodologia i źródła / 19

Rozdział I
Mediatyzacja polityki jako element komunikacji politycznej / 23
1. Wstęp / 23
2. Relacje media masowe – polityka / 26
2.1. Ujęcia modelowe / 31
2.1.1. Model ideologii dominującej / 32
2.1.2. Model pluralistyczny / 37
2.1.3. Model rynkowy / 39
2.1.4. Model wartości elitarnych / 41
3. Mediatyzacja polityki / 43
3.1. Mediatyzacja – analiza teoretyczna / 44
3.2. Wydarzenia mediatyzowane / 56
3.3. Wydarzenia medialne / 57
3.4. Media masowe a rzeczywistość polityczna / 61
3.5. Dobór, selekcja i produkcja wiadomości / 64
4. Wnioski / 67

Rozdział II
Amerykańskie wybory prezydenckie a media masowe / 71
1. Wstęp / 71
2. Czynniki wpływające na kształt kampanii prezydenckich / 73
2.1. Konstytucyjna i kulturowa pozycja prezydenta USA / 74
2.2. Amerykańskie partie polityczne / 80
2.3. System wyborczy / 87
3. Główne cechy amerykańskich kampanii prezydenckich / 90
3.1. Czas trwania kampanii / 91
3.1.1. Okres przedwyborczy / 92
3.1.2. Prawybory / 93
3.1.3. Konwencje wyborcze / 98
3.1.4. Wybory właściwe / 101
3.2. System łupów / 101
3.3. Finansowanie kampanii / 102
4. System medialny USA / 107
4.1. Rozwój i deregulacja systemu medialnego / 109
4.2. Struktura rynku medialnego / 113
4.3. Najważniejsze amerykańskie media masowe w komunikacji politycznej / 117
4.3.1. Telewizja / 118
4.3.2. Internet / 129
4.3.3. Radio i prasa / 134
5. Wnioski / 139

Rozdział III
Marketing polityczny a mediatyzacja polityki / 141
1. Wstęp / 141
2. Wizerunek mediatyzowany / 143
2.1. Barack Obama / 146
2.2. John McCain / 153
3. Wydarzenia medialne kampanii / 156
3.1. Konwencje partyjne / 157
3.2. Debaty polityczne / 161
4. Reklama polityczna a mediatyzacja polityki / 164
5. Kampania internetowa / 168
5.1. www.barackobama.com / 172
5.2. www.johnmccain.com / 177
5.3. Internet w procesie mediatyzacji polityki / 182
6. Wnioski / 185

Rozdział IV
Medialny obraz kampanii prezydenckiej 2008 / 187
1. Wstęp / 187
2. Tradycyjne kampanijne przekazy medialne / 188
2.1. Wyścig 2008 / 189
2.2. Pseudoskandale / 191
2.3. Popkultura polityczna / 192
3. Treści relacji medialnych / 194
3.1. Najważniejsze tematy kampanii / 195
3.2. Wizerunek Obamy w relacjach medialnych /198
3.3. Wizerunek McCaina w relacjach medialnych / 202
4. Wnioski / 206

Podsumowanie / 208
Bibliografia / 219
Spis tabel, rycin i wykresów / 229
Aneks / 233

Inni Klienci oglądali również

32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Polityki europejskie w dobie kryzysu

Podstawową zasadą funkcjonującego od kilku dekad tzw. modelu wspólnotowego w Europie była solidarność wobec słabszych uczestników integracji. Jednakże ów model uległ erozji w okresie kryzysu strefy euro, który zaczął się w 2...
32,13 zł 35,70 zł
Do koszyka

Dzieło Lucyny Frąckiewicz inspiracją dla współczesnej polityki społecznej

Trudno jest wytyczyć jednoznaczne granice polityki społecznej jako dyscypliny naukowej, pisała Profesor Lucyna Frąckiewicz. „W coraz szerszym zakresie korzysta z dorobku innych dyscyplin, by z kolei służyć też innym dyscyplinom bogactwem doświadc...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Europejskie polityki imigracyjne

Recenzowana praca zbiorowa wpisuje się w systematyczny i twórczo się kumulujący dorobek zespołu związanego z Instytutem Polityki Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego podejmującego problematyką migracyjną. Na szczególną uwagę zasługuje ot...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka: - przedstawia amerykański system medialny; - ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczes...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Polityka zagraniczna Polski

Książka jest poświęcona głównym kierunkom polityki zagranicznej Polski, tj. polityce europejskiej, stosunkom ze Stanami Zjednoczonymi oraz z państwami sąsiadującymi z Polską od zachodu i wschodu. Składają się na nią ekspertyzy zamówione p...
50,40 zł 56,00 zł
Do koszyka

Państwo i społeczeństwo w działaniu. Polityki publiczne wobec potrzeb modernizacji państwa i społeczeństwa

Książka poświęcona jest dyscyplinie wiedzy, która jest znana od ponad pół wieku na Zachodzie pod nazwą nauka o polityce publicznej (public policy), czyli traktuje o tym, w jaki sposób państwo i jego obywatele organizują proces r...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!