0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Measuring Itsm

(Książka)

Measuring, Reporting, and Modeling the It Service Management Metrics That Matter Most to It Senior Executives

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
127,72 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Measuring Itsm

How do you measure and report your IT services and processes? Which metrics matter the most to senior executives?

Finally, here is a book that shows you how! Not theory, but a practical guide that shows you the operational metrics to use and how these can be calculated into key performance indicators (KPIs) and critical success factors (CSFs) that resonate with senior management. In this book, you will learn about the following:
• Defining and building a comprehensive metrics program
• Metrics that are the most important and how to calculate them
• How to measure your IT services
• Tips and suggestions for what to do if inadequate tools and reporting exist
• Suggested approach for how to build your metrics program step-by-step
In addition, this book directs you to free sources for IT service management process and service metrics and reporting dashboards that you can use yourself. Simply enter your key operational metrics and the KPIs and CSFs get automatically calculated!
'A comprehensive guide for building any service management metrics program with all the information you need in one place!'
'No theory here . . . this gives us real metrics we can easily go after.'
'A fantastic addition to our IT service management solution set!'

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ścisłe i przyrodnicze
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9781490719450
  • Liczba stron: 196
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2013
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

90,09 zł 99,00 zł
Do koszyka

Hiperseksualność

Książka jest próbą przedstawienia złożonego i ważnego problemu, jakim jest uzależnienie od zachowań seksualnych. Zagadnienie hiperseksualności jest wciąż szeroko analizowane. Prowadzone są badania zarówno neurobiologiczne, jak i psychologiczne, z wy...
31,06 zł 39,90 zł
Do koszyka

Bogać się z potęgą podświadomości

Odkryj, tkwiący w każdym z nas, sekret nadzwyczajnych sukcesów. Czy zgłębiasz mądrości Murphy’ego od dawna, czy dopiero zaczynasz poznawać jego nauki, ta książka oświetli ci drogę do sukcesu. Zawiera ona autentyczne teksty, niektóre...
266,28 zł
Do koszyka

"Fantastic" Instrument for Measuring Healthy Lifestyle

Evaluating lifestyle is a complex task due to the multiple dimensions that compose it and what its direct measurement implies, which is why the Fantástico instrument was created, allowing adolescents to quickly and objectively identify their lifestyle,...
210,99 zł
Do koszyka

Itsm Iron Triangle

When your project is people-dependent, how do you get their buy in? Attitudes and behavior are the biggest barriers to making changes within organizations. IT process implementation is no different. How do you do it? What is the key? What are the pitf...
349,19 zł
Do koszyka

Intra rater reliability of Siliconcoach when measuring lower limb

Measurement of human movement and gait analysis has less popularity in the clinical practice, because in order for an outcome measure to be an effective and to be utilized as an effective outcome measure in related to gait analysis, it must be accurate...
422,47 zł
Do koszyka

Measuring the Brand Equity of Puerto Rico as a Destination Brand

Destinations are developing their branding strategies aimed to differentiate themselves and to attract more tourists; Puerto Rico is one of these destinations. The objectives of this quantitative study were to validate a customer-based brand equity mod...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!