0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing usług turystycznych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2010

  • Wydanie/Copyright: wyd. 2

  • Autor: Adam Oleksiuk

  • Wydawca: Difin

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych

Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja
    1. Geografia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788376410265
  • EAN: 9788376410265
  • Liczba stron: 328
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.49kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

19,82 zł 29,90 zł
Do koszyka

Wybrzeże Środkowe część zachodnia Mapa turystyczna 1: 50 000

Wybrzeże Środkowe, część zachodniaDwustronnie laminowana mapa wybrzeże Morza Bałtyckiego od Wolińskiego Parku Narodowego aż po Koszalin. Obejmuje m.in. Dziwnów, Kamień Pomorski, Pobierowo, Rewal, Niechorze, Trzebiatów, Mrzeżyn...
65,54 zł 89,90 zł
Do koszyka

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne...
15,19 zł 22,90 zł
Do koszyka

Tatry Polskie i Słowackie papierowa mapa turystyczna 1:55 000

"Tatry Polskie i SłowackieCałe Tatry polskie i słowackie na jednej mapie.Publikacja została opracowana we współpracy z krajoznawcami z regionu.Cechy mapy:• dogodna dla turysty skala 1:55 000 (1 cm &n...
184,42 zł
Do koszyka

Wpływ bankowości M Jakość usług w zakresie satysfakcji klienta

Pandemia COVID-19 była dużym wyzwaniem dla branży finansowej w Etiopii, prowadząc do wzrostu liczby mobilnych usług bankowych, które stają się nową normą i koniecznością dla użytkowników usług finansowych. Badanie ma na celu empiryczne zbadanie wpływu ...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Marketing w turystyce i rekreacji

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zro...
67,08 zł
Do koszyka

Social Media Marketing For Beginners - How To Make Money Online

Looking For Guaranteed Strategies To Dominate ' Monetize Your Social Media Brand?Are you someone who has very little followers? Is your social media presence weak and lacking the punch of other influencers? Are your foll...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!