0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »

Marketing usług turystycznych

(Kartonowa Foliowana)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
¦ podstawy teoretyczne i terminologię,
¦ funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
¦ działalność marketingową na docelowym rynku,
¦ badania marketingowe w turystyce,
¦ analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
¦ dostosowanie do programów nauczania,
¦ logiczna struktura i jasność wykładu,
¦ liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
¦ słowniczek podstawowych terminów,
¦ bogata bibliografia,
¦ indeks rzeczowy.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Aleksander Panasiuk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301152963
  • EAN: 978830115296301
  • Liczba stron: 216
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.33kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

18,87 zł 52,00 zł
Do koszyka

Marketing terytorialny

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wym...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing Automation

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every c...
40,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Skuteczny marketing na TikToku.

Magia milionowych zasięgówWiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością ...
40,50 zł
Do koszyka

Testy i zadania praktyczne Egzamin zawodowy Technik obsługi turystycznej

Zakres: kwalifikacja T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych)Podręcznik do nauki: przygotowania się do części pisemnej egzaminu zawodowego, sprawdzenia swoich umiejętności przed częścią praktycz...
58,65 zł 69,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością usług

Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Ka...
40,86 zł 49,90 zł
Do koszyka

To jest marketing!

# 1 Wall Street Journal BestsellerCzas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.Czas przestać tracić pie...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!