0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing nowych technologii i produktów B+R

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Marketing nowych technologii i produktów B+R

Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają czynniki, które decydują o sukcesie handlowym produktów nowej technologii. Publikację można polecić uczestnikom kursów MBA oraz wszystkim biorącym udział w procesie komercjalizacji wiedzy i technologii.
Z recenzji Larry’ego Kilhama
– specjalisty zarządzania technologią z pięćdziesięcioletnim doświadczeniem jako technolog, członka zarządu spółek technologicznych, autora książek z zakresu przedsiębiorczości.
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie szybkiego rozwoju produktów i szybko powstających technologii często wyzwaniem jest znalezienie i skoncentrowanie się na strategicznej wizji, konkurencyjnym pozycjonowaniu i powiązanych strategiach sprzedaży nowych technologii. Rynki nowych technologii produktowych są przesycone informacjami, intensywnym wysyłaniem wiadomości i szumem technologicznym. Dariusz M. Trzmielak i William Bradley Zehner przedstawiają w swojej książce wyrafinowane, a jednocześnie pragmatyczne badania, analizy i aktywne podejście do wprowadzania nowych technologii i powiązanych produktów na chaotyczny rynek globalny. Doskonała lektura dla doświadczonych profesjonalistów opracowujących i wprowadzających nowe produkty na obecne rynki, jak również dla przedsiębiorców opracowujących nowoczesne technologie w celu tworzenia nowych rynków.
Z recenzji Wayne’a Ronhaara
– lidera technologii z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem w zarządzaniu, zajmującego się strategiami technologicznymi, rozwojem produktów i promocją, założyciela i prezesa Cylentium – przedsiębiorstwa zajmującego się cyberbezpieczeństwem.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788382202038
  • EAN: 9788382202038
  • Liczba stron: 158
  • Wymiary: 17.0x24.0cm
  • Waga: 0.27kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

24,29 zł 29,95 zł
Do koszyka

Nierówne koalicje Liderzy miejscy w poszukiwaniu nowego modelu zarządzania rozwojem

Autorzy analizują uwarunkowania lokalnego rozwoju ekonomicznego. Ukazują znaczącą rolę czynników politycznych i społecznych. Opisują zastosowanie metody stymulacji rozwoju bazującej na wzajemnym oddziaływaniu przywództwa politycznego i lo...
42,49 zł 52,50 zł
Do koszyka

Metody ekstrakcji cech w uczeniu maszynowym. Nowe trendy inżynierii cech

Ekstrakcja jest procesem wyodrębniania z danych najważniejszych informacji, które następnie mogą być wykorzystane w uczeniu maszynowym. W kontekście analizy obrazów, ekstrakcja cech polega na identyfikowaniu i wyodrębnianiu atrybutó...
105,00 zł 109,00 zł
Do koszyka

Nowe repetytorium z gramatyki języka niemieckiego.

Nowe wydanie cieszącej się dużą popularnością Gramatyki niemieckiej z ćwiczeniami dla początkujących obejmuje zagadnienia na poziomie początkującym. Repetytorium jest cenione za szczegółowe i zrozumiałe komentarze w języku polskim, teraz jeszcze bardzi...
55,89 zł 69,00 zł
Do koszyka

Islam w Europie Nowe kierunki badań

Zaprezentowane w publikacji studia są rezultatem badań pracowników Zakładu Islamu Europejskiego Wydziału Orientalistycznego Uniwersytetu Warszawskiego oraz innych krajowych i zagranicznych badaczy muzułmanów w Europie. Zakład powstał w 19...
348,36 zł
Do koszyka

DYFUZJA PRODUKTÓW CZYSTEJ ENERGII

Na całym świecie mniej niż 1 mld osób nie miało dostępu do energii elektrycznej, a 2,7 mld osób nie mogło uzyskać czystej energii do gotowania do końca marca 2017 r. (REN21, 2019). Duża część tych osób mieszkała w rozwijających się krajach Azji i Afryk...
90,74 zł 120,00 zł
Do koszyka

Nowe 4P marketingu

„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!