0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Managing and communicating the Brand

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
370,86 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Managing and communicating the Brand

This book was originally my important assignment of MBA coursework of the University of Liverpool Management studied on full time with my 100% dedication daily study. The work presented was evaluated by the University and is modified to meet the book needs. The book is useful to the companies, managers, leaders, decision makers or anyone works at professional level. The book has Idunn Brand - agenda,external analysis, market analysis, Market trend, Market size and the target audience, perpetual Map, positioning strategy, mission, vision, positioning -Statement, communication plan, communication Goals, pull Strategy, Inbound Strategy, Communication-mix, Implementation, national marketingOutdoor- banner ads, bus and the television, Billboard display to the design and layout, TVC story board Television, Video - YouTube, social media, online, Local Marketing, Print ad magazine, newspaper, In-Store Marketing, POP, Digital Advertisinge, mail news letter, Online & Mobile, Social Media, Search Engine, Online and mobile - and mobile website app, brand story, Journey campaign, and Implementation- launch plan.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9786203199642
  • Liczba stron: 92
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 12.06.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

20,74 zł 28,35 zł
Do koszyka

Managing ownership and succession in family firms

Family firms have become a topic of the utmost interest both for academic researchers and policy makers. Researchers have started to investigate the distinctiveness of family firms, their functioning and efficiency outcomes. Policy makers have been rea...
101,15 zł 119,00 zł
Do koszyka

Brand Equity

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademic...
57,56 zł 79,99 zł
Do koszyka

Lego Master Brand Buduj i naklejaj Roboty

Zestaw z książką z pomysłami na konstrukcje, naklejkami i klockami LEGO• Kreatywna zabawa w świecie LEGO• Książka pełna zadań, wyzwań i stron do pokolorowania• 52 klocki LEGO i 3 wyjątkowe modele robotów do zbudo...
30,94 zł 50,00 zł
Do koszyka

Managing Your Migraine

One in seven people suffer from migraine and women are three times more likely to suffer from migraine than men. In 2016, the WHO ranked migraine as the second cause of disability after low back pain in the world. So why do we still know so...
246,82 zł
Do koszyka

Managing Innovation in Healthcare

Across the world, the demands placed on health systems are growing rapidly. Developed countries face the challenge of providing services to an ageing population with changing health needs, while countries with developing health systems must find way...
138,13 zł
Do koszyka

Managing Service Excellence

What is the one thing that all businesses depend on? Customers. What could be more important, then, to your organization’s enduring success than a solid, well-planned and executed customer service strategy—a philosophy and culture that s...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!