0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Lipstick on a Pig

(Książka)

Winning in the No-Spin Era by Someone Who Knows the Game

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
79,89 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Lipstick on a Pig

Torie Clarke, renowned and respected in political and business circles as one of the nation's most gifted communicators, offers a complete guide to the new age of transparency. Clarke's message is refreshing and straightforward: No more spin. Always a dubious proposition, spin has become increasingly vulnerable as information sources have proliferated; spin is simply no longer viable. Or put another way, "You can put lipstick on a pig, but it's still a pig." Distilling her twenty-five years of experience and wisdom into eight concise rules, Clarke counsels that politicians and executives need to tell the truth early, often, and in plain language. Clarke's experience is incomparable: She was the Pentagon's communications chief during the early years of George W. Bush's presidency and, prior to that, a high-ranking adviser to the first President Bush and to Senator John McCain. She illustrates her lessons with riveting behind-the-scenes accounts of some of our country's crucial moments over the last two decades -- for instance, as Assistant Secretary of Defense for Public Affairs under Defense Secretary Donald Rumsfeld, she was at the Pentagon on September 11, 2001, and she recounts her experience that day as Rumsfeld's office strove to inform, instruct, and reassure the public. Clarke shows that a policy of transparency not only protects you, but that you even stand to gain from it -- because once you figure out that you can't put lipstick on a pig, you've actually learned something far more powerful: not to create a pig in the first place. Her lessons for getting your message out include: * Tell your own story -- especially if it's bad news -- on your own terms, before someone else tells it on theirs. It will allow you to survive controversy and will also enhance your reputation. * It's about one thing. Be ready and able to explain yourself to the proverbial man on the street in a clear, simple sentence or two. * Admit your mistakes, because the truth will out. Entertaining, approachable, and full of crucial insight and practical guidance, Lipstick on a Pig will be indispensable for business leaders, public figures, and anyone working in media relations. With humor and savvy, Clarke's vision offers truly new opportunities for communications in the Information Age.

  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9780743271172
  • Liczba stron: 272
  • Wymiary: 15.2x22.9cm
  • Data premiery: 01.01.2008
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,12 zł 44,90 zł
Do koszyka

Historia Edith

Dla czytelników, których poruszył Dziennik Anne Frank oraz Tatuażysta z Auschwitz Gdy w 1940 roku Hitler zaatakował Holandię, Edith van Hessen była uczennicą znanego holenderskiego gimnazjum. Była także Żydówką. W tym s...
35,05 zł 49,99 zł
Do koszyka

Złą nauka. Krótka historia dziwacznych przekonań, błędnych wniosków i niewiarygodnie głupich teorii

Linda Zimmermann, amerykańska autorka ponad 20 książek popularnonaukowych, uzyskała wykształcenie w dziedzinie chemii i anglistyki, czym dobrze przygotowała się do swojej pasji pisarskiej. Niniejsza książka uzyskała „srebrny medal za poczucie hum...
26,57 zł 39,30 zł
Do koszyka

Pozbądź się chorób skóry

Choroby skóry można wyleczyć! Egzema to najczęstsza spośród występujących w krajach uprzemysłowionych choroba skóry, zaraz za nią plasują się łuszczyca, trądzik oraz trądzik różowaty. Tymczasem medycyna konwencjonalna wciąż ...
98,71 zł
Do koszyka

Lipstick Leadership

Lipstick Leadership reminds all of us that lipstick is a serious business. By 2025, the lipstick industry will be worth $10 billion. In that industry and others, women are taking big, important steps forward....
82,88 zł
Do koszyka

21st Century Wealth

The financial planning landscape for millennials is fundamentally different than for any other generation that has come before. Between unprecedented student loan debt and inc...
51,13 zł
Do koszyka

How To Prospect, Sell and Build Your Network Marketing Business With Stories

Stories are addictive. The human mind is designed to visualize and remember stories. So if you want to communicate effectively, add your stories to deliver your message.Prospects hate sales presentations, but they love to lis...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!