0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Kult klienta

(Miękka)

Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kult klienta

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.

NIE BĄDŹ JEDNYM Z WIELU

Spraw, aby klienci nie tylko byli lojalni, lecz także stali się entuzjastami Twojej firmy. To właśnie oni będą pokazywać innym, jak dobre są Twoje produkty i usługi. Staną się dzięki temu motorem napędowym firmy, co w efekcie pozwoli zastąpić kosztowne kampanie reklamowe.

BĄDŹ KULTOWY NA RYNKU

Oczywiście zdobycie pokaźnej liczby entuzjastycznie nastawionych klientów nie jest zadaniem na jedno popołudnie. Autor, posługując się wieloma przykładami, przedstawia, jak sprawić, by rzesza klientów została z Tobą na długo.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788326481291
  • EAN: 9788326481291
  • Liczba stron: 232
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.36kg
  • Tytuł oryginalny: The cult of the customer
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

34,77 zł 49,90 zł
Do koszyka

Najemnik Tom 1 Kult Świętego Ognia

Gdzieś w zaginionym świecie, w Krainie Wiecznych Chmur porwano żonę możnowładcy. Najemnik ma ją uratować. Nie będzie to łatwe, ponieważ skrępowana kobieta wisi nad przepaścią na skalnym występie. Jednak Najemnik to profesjonalista, jest przygotowany na...
52,88 zł 69,30 zł
Do koszyka

Ochrona klienta na rynku ubezpieczeniowym

Książka Aldony Piotrowskiej stanowi ciekawe opracowanie trudnego zagadnienia. Zawarte w niej twierdzenia są właściwie uzasadnione, ale jednocześnie prowokują do dyskusji. Szczególnie cenne są przedstawione w pracy uwagi de lege ferenda wskazując...
46,62 zł 69,00 zł
Do koszyka

Piękno zdeptane, kult brzydoty

Popularny autor i publicysta Janusz Szewczak znany jest od dawna z nieustępliwej walki z wypaczeniami zachodniej cywilizacji, do której przecież i my, Polacy, należymy od tysiąca lat. Ta książka jest tego najlepszym dowodem. Niektórzy twi...
40,28 zł 52,00 zł
Do koszyka

Kreatywność i jakość w organizacji w aspekcie budowania wartości dla klienta

Dynamiczny rozwój handlu elektronicznego oraz wszechobecna digitalizacja determinują proces intensywnych zmian w handlu. Dokonujące się przemiany społeczno-gospodarcze oraz pandemia COVID-19 zmieniły zachowania nabywcze, kreując również ...
320,64 zł
Do koszyka

Wymiar zarządzania relacjami z klientem

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) cieszy się rosnącą popularnością i staje się jednym z najgorętszych zagadnień akademickich i praktycznych w dziedzinie biznesu. Ze względu na otoczenie konkurencyjne, CRM jest kluczowym elementem wpływającym na w...
30,28 zł 38,90 zł
Do koszyka

Kultowe rozmowy Kobiety znane i niespodziewane

Tomasz Raczek i Katarzyna Marcysiak, każde na swój sposób, w osobistych rozmowach, próbują dotrzeć do prawdy, dowiedzieć się co zaproszone przez nich panie myślą o świecie i najważniejszych dla nich sprawach. Kobiety zwyczajne, a n...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!