Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
W książce kompleksowo omówiono problematykę kontroli działalności administracji publicznej sprawowanej przez sądy powszechne. Celem pracy jest ustalenie, czy w polskim systemie prawnym zdarzają się przypadki sprawowania takiej kontroli przez sądy powszechne, a tym samym, czy sądy te wkraczają w zakres kompetencji przypisany konstytucyjnie sądom administracyjnym.
Publikacja przedstawia istniejący w polskim systemie prawnym mieszany model sądowej kontroli administracji publicznej, z uwzględnieniem zarówno Konstytucji RP, jak i ustaw szczególnych.
Autorka analizuje m.in. zagadnienia, takie jak:
- delimitacja właściwości sądów powszechnych i administracyjnych,
- kompetencje sądów powszechnych i administracyjnych,
- sprawy, w których kontrolę administracji publicznej sprawują sądy powszechne zamiast sądów administracyjnych,
- związki między prawem materialnym i procesowym oraz ich wpływ na zakres kognicji sądów powszechnych i administracyjnych.