0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Komunikacja w polityce i w biznesie

(Miękka)

Sztuka przekonywania w epoce postprawdy

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 47,98 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

46,76 zł
Stan magazynowy:
Ostatnie sztuki
Dostępność:
w magazynie
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Komunikacja w polityce i w biznesie

W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.

Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.

Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Socjologia
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Pozostałe nauki humanistyczne »
    2. Politologia, stosunki międzynarodowe
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788381022071
  • EAN: 9788381022071
  • Liczba stron: 302
  • Wymiary: 16.5x23.5cm
  • Waga: 0.50kg
  • Tytuł oryginalny: Comunicare da leader. L'arte di convincere nell'era della post-verità
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

27,66 zł 37,80 zł
Do koszyka

Decydowanie w polskiej polityce zagranicznej (1992-1997)

Podstawą empirycznej części pracy są bogate dokumenty źródłowe zgromadzone przez autor-kę monografii w trakcie kwerendy w archiwach Rady Ministrów, Sejmu, Senatu oraz Kancelarii Prezydenta. To wyjątkowy przykład rzetelności badawczej, prz...
39,58 zł 59,00 zł
Do koszyka

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej...
68,30 zł 70,00 zł
Do koszyka

Usługi społeczne we współczesnej polityce społecznej

Głównym celem książki jest ukazanie (przebijającej się zarówno w aktualnym dyskursie naukowym, jak i w praktyce społecznej) perspektywy usług społecznych jako wyłaniającego się nowego paradygmatu welfare state i jednocześnie istotnej kate...
26,76 zł 39,90 zł
Do koszyka

Być nastolatkiem i przetrwać. Psychologia komunikacji

We współczesnym świecie bez umiejętności skutecznej komunikacji ani rusz. Efektywna komunikacja wymagana jest od przewodniczącej klasy i od każdego ucznia, który musi przekonać od czasu do czasu nauczyciela, żeby przełożył termin klas&oac...
59,54 zł 63,50 zł
Do koszyka

Krok w biznes i zarządzanie 1 Podręcznik Zakres rozszerzony

Podręcznik „Krok w biznes i zarządzanie 1” do zakresu rozszerzonego zawiera treści dotyczące kompetencji przedsiębiorczych, zarządzania projektami, gospodarki rynkowej i współpracy międzynarodowej. Umożliwia zachowanie takiego samego...
216,74 zł
Do koszyka

Planowanie polityki rozwoju samorządów lokalnych

Samorząd lokalny potrzebuje planowania rozwoju w celu realizacji polityki rozwojowej państwa. Książka ta składa się z trzech planów zagospodarowania przestrzennego dla samorządu lokalnego. Po pierwsze, planowanie polityki samorządowej w celu odpowiedni...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!