0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Komunikacja w grupach

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Komunikacja w grupach

Podręcznik wprowadza w problematykę komunikacji w małych grupach; omawia problematykę procesów rozumienia i słuchania, rozwiązywania problemów oraz typów przywództwa w małych grupach. Przedstawia również praktyczne rozwiązania wpływające na efektywność pracy w grupie. Jest doskonale przygotowany dydaktycznie: bogato ilustrowany przykładami. Może być pomocny w kształceniu akademickim oraz zawodowym.

  • Kategorie:
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301153472
  • EAN: 978830115347201
  • Liczba stron: 396
  • Wymiary: 16.5x23.6cm
  • Waga: 0.57kg
  • Tytuł oryginalny: Communicating in Groups
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

26,12 zł 35,70 zł
Do koszyka

Grupy interesów a prywatyzacja

W książce analizujemy wielką prywatyzację, jaką była sprzedaż przez państwo firmy energetycznej ZE PAK SA. Skoncentrowaliśmy swą uwagę na wydobyciu na powierzchnię tego, co zwykle kryje się w głębi: mechanizmów władzy gospodarczej. Trzy elektro...
54,69 zł 69,00 zł
Do koszyka

Badania empiryczne innowacyjności przedsiębiorstw w krajach Grupy Wyszehradzkiej.

Monografia traktuje o innowacyjności jako kreatorze rozwoju przedsiębiorstw i wzrostu gospodarczego krajów Grupy Wyszehradzkiej. Jest to ważne zagadnienie, gdyż współcześnie innowacje i innowacyjność zarówno z punktu widzenia pojed...
56,58 zł 66,00 zł
Do koszyka

Komunikacja w zarządzaniu projektami

Zarządzanie komunikacją jest podstawową umiejętnością kierownika projektu i w dużym stopniu decyduje o sukcesie lub porażce projektu - na działalność związaną z komunikacją kierownik projektu poświęca aż 90% swojego czasu pracy.Książka stan...
27,22 zł 27,90 zł
Do koszyka

Afazja odbudowa komunikacji Ćwiczenia językowe zeszyt 3

Seria "Afazja. Odbudowa komunikacji. Ćwiczenia językowe" to propozycja zarówno dla terapeutów, jak i dla rodzin osób z zaburzeniami percepcji i ekspresji mowy, pamięci i koncentracji uwagi. Publikacja powstała, by nieść p...
33,41 zł 42,00 zł
Do koszyka

Współczesne oblicza komunikacji i informacji Przestrzeń informacyjna nauki

Przedstawiony zbiór zawiera teksty reprezentatywne dla różnych perspektyw badawczych dotyczących współczesnej komunikacji naukowej. Większość z nich opiera się na dorobku informatologii, niemniej kilku autorów korzysta z met...
24,14 zł 30,00 zł
Do koszyka

Racjonalność i komunikacja

Celem niniejszej książki jest ukazanie filozoficznych podstaw, na których wspiera się teoria komunikacji Habermasa. Istotę teoretycznego zamysłu twórcy Teorii działania komunikacyjnego należy, jak się zdaje, ująć w kategoriach zmiany para...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!