0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Uwaga: produkt pochodzący ze zwrotów może być uszkodzony. Oferta ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji wszystkich zamówień.Zobacz więcej »

Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa - Outlet

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa - Outlet

Książka jest wartościowym opracowaniem, w którym w sposób wielostronny przeprowadzono analizę relacji między kompetencjami menedżerskimi a innowacjami. Autorce udało się opracować model kompetencji menedżerskich wyjaśniający mechanizm ich wpływu na innowacje.
Bardzo ważne i interesujące są rozważania dotyczące poszczególnych kompetencji menedżerskich i ich wpływu na innowacyjność. Autorka szczegółowo omawia takie składniki kompetencji, jak wiedza (i jej rodzaje), kluczowe umiejętności koncepcyjno-analityczne, umiejętności interdyscyplinarne, umiejętności osobiste, umiejętności społeczne, wartości własne, umiejętności poznawcze i stanowiskowe menedżerów, umiejętności zarządcze. Ważnym elementem analizy jest wpływ cech osobowości i postaw menedżera na poziom innowacyjności. Bardzo ważne rozważania dotyczą też poziomów kompetencji menedżera zorientowanych na innowacje, tj. myślenie o przyszłości, diagnoza teraźniejszości i rozwiązywanie problemów, w tym radzenie sobie ze stresem.
Autorka omawia zależności między strategią, strukturą, kulturą organizacyjną oraz procesami operacyjnymi i wielkością badanych przedsiębiorstw a innowacyjnością. Opracowała w ujęciu modelowym kontekst organizacyjnych uwarunkowań innowacyjności, uwzględniający relacje pomiędzy poszczególnymi elementami kompetencji menedżerskich a innowacyjnością przedsiębiorstwa. Opracowany model można niewątpliwie uznać za pionierski wkład Autorki w badania nad kompetencjami menedżerskimi i innowacyjnością.
To opracowanie o istotnych walorach poznawczych, merytorycznych i dydaktycznych, które może być przydatne zarówno dla pracowników naukowych, studentów, jak i menedżerów podejmujących decyzje odnośnie rozwoju kompetencji pracowników.
Prof. nadzw. dr hab. Krystyna Poznańska

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301188382
  • EAN: 9788301188382
  • Liczba stron: 274
  • Wymiary: 16.0x24.0cm
  • Waga: 0.44kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    • Odbiór w InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • Kurier pocztowy (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Punkty partnerskie ORLEN Paczka - dostawa 1-2 dni
    • Kurier (DPD) - dostawa 1 dzień roboczy
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.
WAŻNE INFORMACJE:
1. Oferta produktów z Outletu jest ograniczona (w większości 1-2 egzemplarze) i ważna do wyczerpania zapasów. Z powodu dużego zainteresowania ofertą Outletu, nie możemy zagwarantować pełnej realizacji zamówień.
2. Produkty sprzedawane jako Outlet pochodzą ze zwrotów.
3. Oferowane produkty mogą mieć w niewielkim stopniu przytarte okładki, zagięcia, zbite rogi, wgniecenia, zadrapania lub zabrudzenia.
4. Boxy i zestawy mogą być rozkompletowane, np. pozbawione CD.
5. Towary outletowe mogą mieć również rozdarte opakowania, brak folii ochronnej, a w zabawkach i grach może brakować części elementów (np. figurek, żetonów itd).
6. Produkty ze znaczkiem Outlet nie podlegają wymianie na produkty pełnowartościowe.

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!