0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak nie wciskać?

(Miękka)

Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,90 zł
Najniższa cena z 30 dni: 26,92 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

27,25 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Jak nie wciskać?

Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie.

Oto Twój klucz do świata sprzedaży, w którym klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny, a podjęcie współpracy przynosi satysfakcję Tobie i Twoim klientom. Poradnik został skonstruowany zgodnie z koncepcją drogi, którą wraz z autorami przejdziesz rozdział po rozdziale - od zrozumienia idei sprzedaży doradczej, przez rozpoczęcie rozmowy i prowadzenie negocjacji, po nawiązanie współpracy z klientem.

Ta książka:
przedstawia cały proces sprzedaży, od prospectingu do zamykania sprzedaży
poskramia mity sprzedażowe
pokazuje, jak ważna w sprzedaży jest kreatywność
podpowiada, jak nawiązać szczerą i bezpośrednią relację z klientem
pomaga zmienić swoje nastawienie
edukuje w zakresie niezbędnych umiejętności handlowych
uczy sprzedaży metaforycznej, czyli za pomocą przykładów lub historii z życia codziennego
radzi, jak efektywnie rozwiewać wątpliwości klientów
prezentuje pomysły do wdrożenia od zaraz
zawiera scenki sprzedażowe
O autorze
Arkadiusz Kocimski i Adrian Komsta pracują prawie cztery lata w firmie zajmującej się najnowocześniejszymi formami reklamy, takimi jak pozycjonowanie, Google Ads czy kampanie w social mediach. Przeszli ścieżkę kariery od zwykłego handlowca, przez team leadera, opiekuna klienta, do menedżera sprzedaży i kierownika projektu. Łącznie w swojej karierze sprzedaży pozyskali kontrakty warte cztery miliony złotych. Obecnie szkolą, wspierają, motywują, nadzorują, rekrutują i zarządzają kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym i obsługi klienta. Połączyła ich pasja do sprzedaży, psychologii, zarządzania i samorozwoju.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788328383685
  • EAN: 9788328383685
  • Liczba stron: 144
  • Waga: 0.19kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

40,79 zł 50,40 zł
Do koszyka

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr

Nieustannie trwają spory o sprawiedliwe zasady podziału dóbr oraz o ocenę dokonanych już podziałów. Oponenci powołują się na różnego typu argumenty, sądząc niesłusznie, że istnieje reguła podejmowania tych ważnych społecznie decyzj...
23,79 zł 29,40 zł
Do koszyka

Reżimy kursowe wobec niestabilności europejskich gospodarek wschodzących

W okresie zwiększonej niepewności gospodarki światowej i samej strefy euro powstaje szczególne zapotrzebowanie na dociekania naukowe oceniające rozwiązania kursowe w kontekście wzmożonych napięć i niestabilności, jakim podlegały i nadal podlegaj...
34,07 zł 49,90 zł
Do koszyka

Biblia content marketingu

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CELSą dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania,...
109,65 zł 129,00 zł
Do koszyka

Globalna nauka, globalni naukowcy

Pierwsza na polskim ryku publikacja w której autor analizuje funkcjonowanie globalnej nauki pokazując: skrajne nierówności indywidualnych osiągnięć naukowych i niesprawiedliwy rozkład produkcji wiedzy, silne związki między dochodami naukowców i umiędz...
266,89 zł
Do koszyka

BIZNES PLAN

Rynek dostawców usług internetowych rozwija się, potrzeba korzystania z Internetu w codziennym życiu ludzi i firm coraz bardziej napędza eksplorację tego segmentu biznesu, umożliwiając dostęp do Internetu w najróżniejszych miejscach. W tym sensie, bada...
58,36 zł 79,90 zł
Do koszyka

Zdolność absorpcyjna przedsiębiorstwa

Zdolność absorpcyjna wiedzy jest teoretyczną koncepcją, którą zajmują się badacze analizujący umiejętności organizacji związane z absorpcją wiedzy. W rozważaniach teoretycznych i badaniach empirycznych odnoszą ją do różnych zjawisk biznes...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!