0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak być dobrym sprzedawcą (Miękka ze skrzydełkami)

Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Tytuł oryginalny: To sell is human

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
39,00 zł
29,76 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 9,24 zł
Stan magazynowy:
Średnia ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Płatność elektroniczna
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty6,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie7,75 zł
Kurier Poczta Polska10,75 zł
Paczkomaty InPost 9,75 zł
Kurier12,75 zł
Odbiór w księgarni PWNGRATIS
Płatność za pobraniem
Poczta Polska - odbiór w punkcie10,75 zł
Kurier Poczta Polska13,75 zł
Kurier15,75 zł
Dodaj do schowka

Jak być dobrym sprzedawcą

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.
Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi.
"Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia.

W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.

  • Kategorie:
    1. Psychologia »
    2. Psychologia osobowości
    1. Psychologia »
    2. Psychologia rozwoju człowieka
    1. Psychologia »
    2. Psychologia społeczna
    1. Zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788363773762
  • EAN: 9788363773762
  • Liczba stron: 296
  • Wymiary: 14.5x22.5cm
  • Waga: 0.43kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

17,03 zł 24,99 zł
Do koszyka

Tupcio Chrupcio Jak w zegarku Dzień dobry, Tupciu!

To był dzień pełen wrażeń! Tupcio zgubił swojego misia Tediego! Co teraz? Gdzie go szukać?Malec postanowił wrócić do sklepu pana Jarzynki. Może tam został Tedi?Wyprawa przybrała jednak nieoczekiwany obrót...
27,45 zł 36,90 zł
Do koszyka

Dobra matka

Czy wiesz, co może się stać, gdy nie pilnujesz swojej prywatności?W Lesie Kabackim zostaje zastrzelona młoda kobieta, matka kilkuletniej dziewczynki. Niedługo po tym w podobnych okolicznościach ginie druga kobieta – także matka. Obie ...
64,23 zł 79,00 zł
Do koszyka

Dobre przywództwo

To świetna książka o jednym z najmniej docenianych wymiarów polskiego sukcesu: nie byłoby polskiej transformacji bez liderów biznesu, którzy każdego dnia muszą odpowiadać na wyzwania coraz bardziej konkurencyjnej globalnej gospodar...
49,64 zł 70,00 zł
Do koszyka

Civis Bonus Dobry Obywatel

Traktat polityczno-prawny siedemnastowiecznego myśliciela, wydany pierwszy raz w Krakowie w 1632 r. Tekst ten, uważany w XVII w. przede wszystkim za podręcznik wychowania obywatelskiego dla młodzieży szlacheckiej, jest de facto systematycznym wykładem ...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Służąc rządom dobrego prawa

Książka Służąc rządom dobrego prawa zawiera serię wywiadów z profesorem Andrzejem Rzeplińskim, z których wyłania się obraz dochodzenia Polski do standardu państwa prawa i demokracji widziany z perspektywy świadka, a zarazem współau...
13,53 zł 16,90 zł
Do koszyka

Dobre maniery nie tylko dla przedszkolaków

W tej bardzo mądrej, a przy tym zabawnej książeczce Cecylka Knedelek opowiada gąsce Walerii oraz wszystkim przyszłym i obecnym przedszkolakom, jak zachowywać się zgodnie z zasadami dobrego wychowania. Pełne świetnego humoru historyjki poprzedzają...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.