Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Przedpłata (Przelewy24) do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
ORLEN Paczka |
9,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 10,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 11,99 zł | 0 zł |
InPost Paczkomaty 24/7 |
13,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
12,49 zł | 0 zł |
Punkty odbioru DPD |
10,99 zł | 0 zł |
Odbiór w Księgarni PWN |
0 zł | 0 zł |
Płatność przy odbiorze do 299 zł | od 299 zł | |
---|---|---|
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka | 14,99 zł | 0 zł |
Pocztex | 15,99 zł | 0 zł |
Kurier DPD |
16,49 zł | 0 zł |
"W dobie powszechności handlu elektronicznego Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi uczy wartościowych umiejętności. Nie często się zdarza, by opracowanie naukowe służyło w taki sposób praktyce! Solidna baza teoretyczna. Rzetelnie przygotowany materiał. Książka bardzo przyjazna dla czytelnika!"
– Stephen Covey, autor The Seven Habits of Highly Effective People
"Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi to lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie rozwijać i umacniać swoje relacje w życiu zawodowym i osobistym".
– Ken Blanchard, autor Sekret. Tajemnica wielkich liderów
"Oto książka napisana mądrze i zrozumiale, która podniesie twój iloraz inteligencji interpersonalnej. Przeczytaj ją...!"
– Arnold A. Lazarus, wybitny profesor psychologii, członek American Board of Professional Psychology
Wszyscy w taki czy inny sposób współpracujemy z ludźmi; każdy z nas niemal nieustannie ma do czynienia z innymi. Dlatego warto sięgnąć po korzyści ukryte w lekcjach tego niezwykle praktycznego poradnika. Autorzy książki Inteligencja interpersonalna. Jak utrzymywać mądre relacje z innymi odkrywają tajniki ośmiu podstawowych umiejętności, składających się na inteligencję interpersonalną, oraz proponują skuteczne działania, pomocne w radzeniu sobie we wszelkiego typu kontaktach międzyludzkich – z szefem, współpracownikami, współmałżonkiem, krewnymi i przyjaciółmi.
Dowiedz się jak:
• Uważnie słuchać, odczytywać mowę ciała i interpretować zachowanie innych.
• Wypowiadać się zrozumiale i zwięźle.
• Komunikować swoje potrzeby.
• Motywować innych.
• Wyrażać – a także przyjmować – konstruktywną opinię.
• Rozwiązywać konflikty.
• Efektywnie współpracować.
• Zmieniać stare, nieskuteczne schematy postępowania.