0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Instacart for CMOs

(Książka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
70,87 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Instacart for CMOs

With more than 500 major retailers like Albertsons, ALDI, Costco, and CVS now leveraging Instacart's fulfillment capabilities, retail brands are recognizing the huge potential of this channel to elevate their sales.


As online grocery shopping continues to be a preferred buying channel, the race is on to meet shoppers where they want to transact. But as a relatively new channel, there is not yet the same level well-documented best practices that we see in more established marketplaces like Amazon.


Instacart for CMOs offers the first and most comprehensive look into how other retail brands are operating and maximizing their Instacart sales channel. Dial in your marketing strategy on Instacart before your competitors wake up to the opportunity.


"Instacart for CMO's is a must read for anyone whose products are listed on Instacart. The book is full of clear, clean, well-written, and actionable advice. Kiri Masters is a true expert on retail marketplaces and knows exactly what it takes to win."

-- Jason "Retailgeek" Goldberg, chief commerce strategy officer, Publicis


In Instacart for CMOs, You'll learn:


  • How Instacart has revolutionized online grocery delivery, and what this new state-of-play means for CPG brands.


  • If investing in Instacart is the right move for your brand, and how Instacart should fit amongst your other digital channels.


  • How Chief Marketing Officers and other executives within leading grocery brands and startups alike are leveraging Instacart as a marketing channel. The book includes exclusive interviews with retail industry executives, discussing their Instacart strategies and insights.


  • Demand generation on Instacart: how to use advertising and promotional tools to achieve meaningful results. Get a practitioner's perspective on making Instacart advertising budget and strategy decisions based on data.


  • The sticky challenge that most brands face around Instacart's position in their P'L.


  • How retailers view Instacart, and how their relationship might affect your brand.


  • How to get the most out of Instacart's platform, as well as a preview into what is likely coming in the near future.


  • Kategorie:
    1. Książki obcojęzyczne »
    2. Książki obcojęzyczne - nauki ekonomiczne
  • Język wydania: angielski
  • EAN: 9780578859613
  • Liczba stron: 168
  • Wymiary: 12.7x20.3cm
  • Data premiery: 01.01.2021
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

29,66 zł 40,95 zł
Do koszyka

Gendered Career Trajectories in Academia in Cross-National Perspective

Despite the growing feminization of the student body community and despite numerous affirmative action porgrams put into practice in various European countries starting insince the mind-1980s, female reserchers have up until now not managed to make it ...
67,15 zł 79,00 zł
Do koszyka

Ból

Po raz pierwszy wydana w Polsce, książka Elaine Scarry to klasyczne studium nad kulturowym i politycznym znaczeniem bólu jako zjawiskiem trudno wyrażalnym w języku, a zarazem wymagającym uwagi i społecznej wrażliwości. Nie jest to abstrakcyjny t...
30,14 zł 44,95 zł
Do koszyka

Nowe początki

Trzecia część serii obyczajowej Pensjonat na wzgórzu. W pensjonacie na wzgórzu znów wiele się dzieje. Patrycja i Martyna spotykają się z rodzicami, jednak ciężko to nazwać miłym rodzinnym spotkaniem… Młodsza z sióstr...
24,42 zł 26,00 zł
Do koszyka

Od erudycji do poznania

Przełomu w liryce opisowej (pewne sygnały można było zauważyć już wcześniej) dokonał w sonetach krymskich Mickiewicz. Przede wszystkim, zapewne nie bez wpływu filozofii romantycznej, uwalnia poeta przyrodę z podmiotowej „niewoli”, obdarzają...
76,82 zł
Do koszyka

Accountability

More and more managerial challenges require leaders to be accountable-to take initiative without having full authority for the process or the outcomes. Accountability goes beyond responsibility. Whereas responsibility is generally delegated by the b...
49,16 zł
Do koszyka

Using Social Media to grow your Network Marketing Business

"When I started in network marketing in 1992, it was a decade before Facebook started. Twitter was still just an idea, as was Instagram, Tumblr and YouTube, as well as many others. Today however, with so many free social media platforms available, it i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!