0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm

(Miękka)

Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm

Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.

Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych.

Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak:
•współczesna gospodarka a innowacje;
•innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej;
•wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw;
•innowacje w praktyce – studia przypadków.

Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm.
Prof. zw. dr hab. Andrzej Pomykalski
Politechnika Łódzka
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc - Prorektor ds. Finansów i Rozwoju Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dr Joanna Hołub-Iwan – pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Zespół autorski tworzą wybitni specjaliści - teoretycy i praktycy innowacyjności - związani z wiodącymi ośrodkami akademickimi w Polsce.

Książka kierowana jest zarówno do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788325527518
  • EAN: 9788325527518
  • Liczba stron: 376
  • Wymiary: 16.4x23.9
  • Waga: 0.60kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

62,90 zł 99,20 zł
Do koszyka

Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm

Zajrzyj do głowy przedstawicieli polskiego biznesu z najwyższej półki. Poznaj dobre praktyki polskich przedsiębiorców, którym udało się stworzyć wyjątkowe firmy – wyjątkowe nie tylko w oczach ich właścicieli, lecz także w ocz...
66,88 zł 89,00 zł
Do koszyka

Excel w firmie Praktyczne rozwiązania 2.0

Korzystając z Excela, nie warto ograniczać się jedynie do analizowania informacji z przeszłości. Arkusz idealnie nadaje się do tworzenia planów, harmonogramów i prognozowania przyszłych wyników czy zdarzeń. Nie trzeba przy tym mieć...
80,13 zł 109,90 zł
Do koszyka

Dokumentacja w firmie transportowej 2023. Czas pracy kierowców

Z tej publikacji dowiesz się, jak prowadzić dokumentację w firmie transportowejzwiązaną z czasem pracy kierowców. Dowiesz się m.in., jak prawidłowo prowadzićewidencję czasu pracy, jak np. dokumentować przerwy w czasie pracy kierowc&o...
33,40 zł 46,40 zł
Do koszyka

Korespondencja w firmie Wzory listów francuskich + CD

Praktyczny poradnik dla osób pracujących w firmach czy urzędach, które posługują się językiem francuskim w korespondencji służbowej.200 listów w dwóch wersjach językowych: po francusku i po polsku.CD-ROM zawieraj...
366,32 zł
Do koszyka

INNOWACJE I RELACJE KOOPERACYJNE W TURYSTYCE

Badanie miało na celu analizę wyników w zakresie turystyki, współpracy i innowacji, które browary rzemieślnicze zorganizowane w ramach Szlaku Vale da Cerveza (RTVC) rozwijają dzięki relacjom kooperacyjnym. Warto zauważyć, że RTVC zostało utworzone w 20...
54,38 zł 69,90 zł
Do koszyka

Parker 2 Firma

Wybitna adaptacja powieści R. Starka (twórcy thrillerów z gatunku "hard boiled"). Kilka powieści o Parkerze zostało zaadaptowane na srebrny ekran, do najważniejszych zalicza się „Zbieg z Alcatraz” (Point blank) z 196...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!